دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 / 11 / 1392
بازدید : 400
نویسنده : ati

 

 

به گزارش خبرنگار اشتغال «خبرگزاری دانشجو» کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک دی از فردا، مورخه 25 بهمن ماه توزیع می گردد.

داوطلبانی که در آزمون استخدامی بانک دی شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به بانک دی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه تا روز دوشنبه مورخه 28 بهمن ماه  بوده و آزمون در تاریخ 2 اسفند ماه برگزار می گردد.

قابل ذکر می باشد که بانک دی چندی پیش در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشنارسی ارشد بیش از 20 رشته تحصیلی دعوت به همکاری نموده بود.

مهلت ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک دی در تاریخ 22 بهمن ماه به پایان رسیده است.

m.s

برای مشاهده همه اخبار استخدام امروز روی بازگشت به صفحه نخست سرویس اشتغال کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام بانک ها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام بانک دی، کارت ورود به جلسه ,
تاریخ : یک شنبه 24 / 11 / 1392
بازدید : 541
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر متابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی  مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان موضوع مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱/دم  مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، رضا عوض‌پور اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملی، نام و نام خانوادگی نمرات اولیه خود را مستقیما از طریق آدرس natayej.karmandiran.ir مشاهده نمایند، بدیهی است نمرات اعلام شده در این مرحله به منزله قبولی داوطلبان تلقی نخواهد گردید.
وی تصریح کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت با رعایت تمامی مواد مندرج در آگهی استخدامی و درنظر گرفتن نمره مربوط به سنوات و همچنین اعمال سهمیه های قانونی از جمله سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ، سهمیه ۵ درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین عادی و … تا روز چهار شنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۱ در اختیار دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت و دستگاه اجرایی موظفند به نحو مطلوب پذیرفته شدگان این مرحله از آزمون را مطلع نمایند. عوض‌پور گفت: ضمنا داوطلبان می توانند جهت آگاهی از نتایج سه برابر ظرفیت از روز شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۱۳۹۱ به کارگزینی دستگاه های اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

منبع:http://ostb.ir/?part=news&inc=news&id=3678



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری بوشهر ,
تاریخ : یک شنبه 20 / 11 / 1392
بازدید : 510
نویسنده : ati

 به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به آن معاونت ارسال شده است.

شایان ذکر است پیرو پیگیری‌های استان زنجان، مدارک آزمون استخدامی ۱۳۹۱ به تأیید کمیته بررسی آزمون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسیده است. قطعاً پس از دریافت شماره مستخدم داوطلبان اصلی از معاونت مذکور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 19 / 11 / 1392
بازدید : 530
نویسنده : ati

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از این تعداد، افزایش نماینده در مجلس شورای اسلامی یک نماینده برای خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه این افزایش به احتمال قوی مربوط به حوزه انتخابیه بجنورد و یا حوزه انتخابیه جدید خواهد بود، ادامه داد: پیشنهاداتی نیز درباره جدا شدن شهرستان فاروج داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره موضوع انتزاع قوچان از خراسان رضوی و الحاق به خراسان شمالی گفت: مذاکراتی در این باره انجام شده است که امیدواریم آنچه که به نفع مردم است، رقم بخورد.

وی با اشاره به استقبال برخی مسئولان این شهرستان برای الحاق به خراسان شمالی افزود: با تحقق این مهم علاوه بر اینکه قوچان، شهرستان درجه یک استان خواهد شد به طور حتم به لحاظ سطح درجه و اعتبارات استان نیز اثرگذار خواهد بود.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با هشت شهرستان، ۲۸ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۸۶۷ هزار نفر جمعیت است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خراسان شمالی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خراسان شمالی ,
تاریخ : شنبه 19 / 11 / 1392
بازدید : 408
نویسنده : ati

 كارتهاي پرينت شده قبلي (كارتهايي كه در هفته قبل داوطلبان پرينت نموده اند) به هيچ وجه معتبر نيست (باطل مي باشد) و داوطلبان بايستي مجدداً اقدام به پرينت كارت ورودي خود نمايند. بدين منظور داوطلبان مي توانند از بعدازظهر روز يكشنبه 20/11/92 براي مشاهده و پرينت كارت به سايت سازمان به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمايند.
برای مشاهده متن آگهی سازمان سنجش کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار آزمونهای تحصیلی , ,
تاریخ : چهار شنبه 16 / 11 / 1392
بازدید : 545
نویسنده : ati
تاریخ : چهار شنبه 16 / 11 / 1392
بازدید : 380
نویسنده : ati

 شرايط و ضوابط تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 09:23:05)

 نشانی ورود به سامانه فراخوان: http://farakhan.epolice.ir:8080/PCMS


 گوشه ای از ضوابط اداره دفاتر
 
در زیر به گوشه­ای از شرایط اداره دفتر اشاره می‌گردد تا متقاضیان با آشنایی کامل از آن اقدام به ثبت نام در فراخوان الکترونیک تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی نمایند.
  • مدیریت و مسؤولیت كلیه هزینه‌های دفاتر از قبیل  (آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و ...) برعهده مدیران دفاتر می‌باشد.
    نکته: هیچ‌گونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
  • فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شركت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
  • کارکنان دفاتر می‌بایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید كلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
  • تعداد كاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر می‌باشد.
  • هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
  • تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعمل­های فنی، برعهده مدیر دفتر می‌باشد.
  • حضور مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
شرایط عمومی
  • داشتن تأهل
  • بومی محل مورد تقاضا

-- بومی یعنی متقاضی متولد آن شهرستان یا توابع آن باشد كه در شناسنامه محل تولد ثبت شده است. یا حداقل 5 سال سابقه سکونت در آن شهرستان یا توابع آن را داشته باشد. -- متقاضی درصورت پذیرش باید تا زمان دایر بودن دفتر، در شهر مورد تقاضا سکونت دائمی داشته باشد.

  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
  • دارا بودن اطلاعات پایه مهارت رایانه(ICDL)
  • تدین به دین مبین اسلام و یا سایر ادیان رسمی کشور
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی
  • تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
  • نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
  • عدم احراز فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
  • حداقل سن داوطلب، 26 سال و حداکثر 55 سال
  • عدم اشتغال در دستگاه­های دولتی (لشکری و کشوری) و نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی
  • نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروه­های سیاسی ضد انقلاب، معاند و غیرقانونی


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: شرايط و ضوابط تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ,
تاریخ : یک شنبه 15 / 11 / 1392
بازدید : 554
نویسنده : ati

 پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل زندانهای استان اصفهان

 لینک خبر



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری اصفهان ,
تاریخ : یک شنبه 15 / 11 / 1392
بازدید : 628
نویسنده : ati

  پذیرفته شدگان مرحله ی اول آزمون اداره کل محیط زیست استان اصفهان

لینک اسامی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری اصفهان ,

تعداد صفحات : 166


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">