دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 222
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: امنیت و خصوصی سازی RFID 
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 73
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
RFID  به معنی ابزار تشخیص امواج رادیویی است. RFID  یک تکنولوژی برای شناسایی خودکار اشیا است. در برچسب های RFID یک وسیله الکتریکی با یک قلم کالا ضمیمه می شودو به مجرد درخواست انتقال کالا اطلاعاتی را از قبیل ویژگی محصولات و... در اختیار قرار می دهد.
برچسب RFID دستگاه الکترونیکی کوچکی است که شامل یک تراشه کوچک و یک آنتن می باشد. این تراشه قادر به حمل 2000 بایت اطلاعات یا کمتر است. برای روشن تر شدن مطلب می توان گفت دستگاه RFID کاربردی شبیه بارکد و نوارهای مغناطیسی نصب شده روی کارت های اعتباری  دارد. RFID  برای هر شی یک مشخصه واحد ایجاد می کند که از دیگر اشیا قابل شناسایی خواهد شد. و همین طور که از روی بارکد یا نوار مغناطیسی می توان اطلاعات را خواند RFID  هم می تواند توسط خواننده ها، خوانده شده و از آن طریق اطلاعات آن دریافت یا اصلاح شود. .در سالهای اخیر روش های شناسایی خودکار در میان صنایع، حرفه ها و شرکتهای مختلف عمومیت یافته اند. از این روشها برای جمع آوری اطلاعات در مورد افراد، حیوانات، کالاها و محصولات در حال حمل استفاده می شود.
جدول 1انتهای مقدمه، ضمن مقایسه سامانه های عمومی خودکار مزایا و معایب هر یک را نیز نشان می دهد.  به نظر می رسد که فناوری شناسایی با امواج فرکانس رادیویی یا  RFID  فناوری نوینی است که انقلابی در بهره وری تجاری به وجود آورده است. خواننده ها  می توانند برچسب ها را با سرعت هزاران متر در ثانیه اسکن کنند. محصولات هنگامی که از یک جایگاه به جایگاه دیگر حرکت داده می شوند ردیابی می گردند. اصلاح کردن صنعتی واسطه ها،   حمایت از زنجیره مدیریت و بهترین لیست موجودی محصولات، تجدید حیوانات در نوعی که کمبود دارند همگی می تواند از کاربردهای RFID باشد. در مبحثی بحث انگیز برچسب ها می توانند برای شناسایی انسانها استفاده گردند (به خصوص در مدارس کودکان).
 RFID فرکانس پایین در طی بیش از یک دهه در برخی محیطهای صنعتی در دنیا استفاده می شد، اما تصمیم اخیر فروشگاه های زنجیره‌ای Walmart و وزارت دفاع آمریکا در دستور به تأمین کنندگان تجهیزاتشان برای استفاده از RFID با فرکانس بسیار بالا بعنوان ابزار مدیریت منابع، توجه همه جانبه‌ای را در محیطهای صنعتی و علمی بسوی آن جلب کرده است.
ارائه کنندگان این فناوری معتقدند که RFID به میزان زیادی از هزینه ها خواهد کاست و با افزایش قابلیت رؤیت تمام زنجیره تامین، ما را گامی به سوی یکپارچگی واقعی و زنجیره تامین مجازی به پیش می‌برد. در مقابل، منتقدین بر این نظرند که چالشهای فنی بزرگی مانند هماهنگی با زیرساخت IT  موجود و قیمت بالای برچسب های RFID و نیاز به تغییرات ساختاری برای تطبیق با آن، مانند تغییر در شیوه پردازش داده های تجاری، مانع استفاده از این فناوری است. مانع بزرگ دیگری که بر سر راه گسترش RFID است، استانداردهای آن است. در تجارت جهانی، مشکل سازگاری بین سیستمهای RFID در نقاط مختلف جهان، مصرف کنندگان را از سرمایه گزاری عمده بر روی این فناوری باز می دارد. با این حال این حقیقت که ارتباط بین برچسب ها و خواننده های RFID بی سیم است و نیاز به اتصالات فیزیکی ندارد احتمال سوء استفاده و نقض امنیت کاربر را به  وجود می آورد.
 در این پروژه ابتدا به بررسی ساختار کلی سیستم های RFID و نحوه عملکرد زیر سیستم های آن و چگونگی پیشروی آن در زنجیره تولید می پردازیم. در فصل دوم آشنایی بیشتر با ساختار فیزیکی و گستره فرکانس ها و استانداردهای در حال اجرا و در دسترس سیستم های RFID  را دنبال می کنیم و در مبحث مهم فصل بعدی به موانع اصلی عدم مقبولیت سیستم های RFID  می پردازیم و در نهایت با توجه به این که عدم رعایت مسائل امنیتی در سیستم ها می تواند موجب استراق سمع و دسترسی غیرمجاز متخلفان به اطلاعات ذخیره شده در برچسب ها گردد و امنیت کاربران به خطر اندازد، فصلی را به روشهای پیاده سازی امنیت و خصوصی سازی در سیستم های RFID  می پردازیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پایان نامه امنیت و خصوصی سازی RFID ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 226
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی
دسته: تاسیسات حرارتی و برودتی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 121
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه با توسعه روزافزون صنعت نيروگاه وتوليد برق وبا توجه به اين نكته كه اكثريت دانشجويان مهندسي و...ويا حتي فارغ التحصيلان دراين رشته ها موفق به بازديدكاملي از نيروگاه وسيستم كاري و نحوه عملكرد سيستمهاي موجود در نيروگاه نشده اند،وبا توجه به سابقه كاري كه من در نيروگاه جنوب اصفهان درزمينه نصب تجهيزات مكانيكي وغيره داشته ام ،لازم دانسته ام كه براي اشنا كردن دانشجوياني كه علاقه به نيروگاه وسيستم عملكردآن دارند،اطلاعات وتصاويري راجمع آوري نموده ودرقالب اين پروژه(كه معرفي و بررسي بخشهاي مختلف نيروگاه گازي است.)ارايه دهم.كه من گرد آوري اين مطالب را در قالب 10فصل بيان نموده كه فصل اول آن رابابيان كدهاي شناسايي آغازكرده كه درفصلهاي بعدي اگرازاين كدها استفاده شده بود ،نا مفهوم نباشد . در فصل دوم تشريحي كلي نيروگاه از نوع پيكر بندي ،جا نمايي ،سوخت و...را بيان كرده و در فصل سوم اطلاعاتي عمومي در مورد قطعات توربين گاز وابعاد ووزن و...را بيان كرده ام ودر فصل چهارم توربين گاز ،نحوه هوادهي ،احتراق و...را تشريح كرده ودرادامه در فصل پنجم سامانه هاي مختلف از قبيل هواي ورودي آتش نشاني سوخت گاز ،گازوييل و...را بيان نموده كه براي خواننده قابل فهم باشد كه اين هوا چه طور وارد ،چه گونه احتراق صورت گرفته و چه مراحلي بايستي انجام شود تا برق توليدشودودر فصل ششم نحوه كنترل دماي  توربين را شرح مي دهيم ودر فصل هفتم مجراي هواي ورودي ،سرعت ، عايق صدا ونحوه تميز كاري و...را تشريح كرده ودر فصل هشتم سيستم خروجي گازهاي حاصل ازاحتراق(مجراي واگراي اگزوز )و...را توضيح داده ودر فصل نهم انواع ابزارهاي عمومي وتخصصي را بيان كرده كه بيشتر در زمينه تعميرات ازاين ابزارآلات استفاده مي شود ودر فصل دهم منابعي كه من توانستم به آنها دسترسي پيدا كنم و بتوانم اين مطالب را گرد هم آورم،بيان نموده ام كه در پايان هدف و نتيجه اي  كه من از اين پروژه داشتم كه سعي خود را مي كنم تا به آن هدف نزديك شوم ؛اين است كه دانشجويان و...با آشنايي و استفاده از اين پروژه بتواند ابهامات  خودرا در زمينه ،حداقل آشنايي با نيروگاه گازي و نحوه عملكرد آن بر طرف كند كه درهنگام حضور در نيروگاه حتي مرتبه اول داراي پيش زمينه اي بوده باشند كه (سر در گمي هايي را كه ممكن است با ديدن نيروگاه برايشان بوجود آيد را به حداقل برسانند.)

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی و معرفی بخشهای مختلف نیروگاه گازی ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 217
نویسنده : ati


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی آلودگي صوتي در صنعت نساجي ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 221
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بهداشت دهان و دندان
دسته:علم دندانپزشکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 59
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
پوسيدگي دندان و عوامل مؤثر بر آن:
پوسيدگي يا همان كرم خوردگي دندان،انهدام انساج سخت دندان كه معمولا با درد همراه است مي باشد.كرم خوردگي يا پوسيدگي دندان براي تمام افراد بشر رخ مي دهد.به طور كلي عواملي كه در ايجاد پوسيدگي دندان دخالت دارند عبارتند از:
كمبودويتامين هاي («آ»،«ث»،«د»وكلسيم وفسفر)عوامل ارثي،بهداشتي،شكل فيزيكي دندان (چاله هاي عميق Deep pitsوشكاف هاي عميقDeep fissure)،عوامل تغذيه اي وبالاخره تركيب بزاق و مقدار ايمونوگلبولين آن (IGA).
درهنگام پوسيدگي،آب سرد و خوردن شيريني باعث احساس درد در دندان مي گردد و در غير اين صورت دندان بدون درد است.
وقتي كه دنداني در اصطلاح مي پوسد،نسبت به گرما وتماس با شيريني جات حساس مي شود و بر روي آن نقاطي تيره رنگ پديد مي آيد.
پوسيدگي دندان در طفوليت و جواني بيشتر از ساير سنين است. بنابراين سن يكي از عوامل مؤثر بر پوسيدگي دندان هاي ماست.در كساني كه شيريني پز هستند و يا با مواد مختلف شيميايي به خصوص اسيدها سر و كار دارند پوسيدگي دندان ديده مي شود.
راه هاي پيشگيري از پوسيدگي دندان:
1.افزودن فلوئوربه آب آشاميدني و رساندن آن به حد استاندارد.
2.مسواك زدن بعد از خوردن غذا و همچنين قبل از خوابيدن.
3.پركردن دندان يا ترميم آنها،برداشتن قسمت هاي پوسيده و ترميم آن ها با مواد پركردني مختلف.
4.استفاده ي كمتر از تنقلات و شيريني جات.
جرم دندان چيست؟
در صورت اين كه مدتي مسواك نزنيم و پلاك  را به طور كامل از روي دندان هايمان پاك نكنيم به مرور زمان تبديل به جرم ميشود.
ما خود قادر به برداشتن جرم از روي دندان نيستيم،زيرا جرم چنان محكم به دندان ها چسبيده است كه تنها دندان پزشك قادر به برداشتن آن است.
جرم گيري دندان به سلامت لثه كمك مي كند جرم هايي كه در بالاي لثه بر روي دندان ها تشكيل ميشوند قابل رؤيت هستند.اين جرم ها به صورت رسوب هايي به رنگ قهوهاي و يا سياه در اطراف طوق دندان ها ديده مي شوند.
سطح خشن جرم يكي از محل هاي شايع تجمع پلاك است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بهداشت دهان و دندان ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 215
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: رشد اجتماعی و هویت نوجوان
دسته: روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 36
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعريف بلوغ و نوجواني:
منظور از بلوغ  يا نوجواني رشد دركليه جنبه ها اعم از فيزيكي- عقلي و اجتماعي است به همين جهت اين  واژه نسبت به واژه هاي بلوغ جنسي كه مفهوم بسته تري دارد وسيع تر است . نوجواني دوره اي است است حد فاصل ميان كودكي و بزرگسالي و بسته به افراد و جوامع گوناگون و متغير است شروع آن با بلوغ جنسي است . طول مدت نوجواني در جوامع گوناگون متفاوت است از دوازده تا هجده الي بيست و يك سالگي طول مي كشد برخي بلوغ را از واژه (crise) و به معني بحران مشتق كرده اند و تغييرات قاطعي است كه درجريان يك تحول پيش مي آيد و داراي ويژگي ها و شرايط زير است :
1.تغيرات ناگهاني و مهم در ارگانسيم ذوق و علايق نگرش و احساس و داوري ارتباط با ديگران.
2.بروز مشكلات جدي كه موجب عدم سازگاري نوجوان با محيط مي شود.
نوجواني مثل يك طوفان است و ژانژاك روسو آن را به يك انقلاب زايش دوباره تعبيرمي كند.در نوجواني تغييرات شامل رشد طولي و وزني پيدايش صفات ثانويه جنسي رشد غده هاي جنسي و توانايي توليد مثل است. 
دگرگوني هاي رشد نوجواني:
بلوغ جنسي: بلوغ جنسي با پيدايش صفات ثانويه جنسي همراه است كه تا پيش از آن وجود نداشته است و طي سه مرحله مي باشد :
1.مرحله بيش از بلوغ كه در هر دو جنس به وسيله صفاتي مانند: ازياد سرعت رشد آغاز پيدايش صفات جنسي يعني رشد پستانها رشد غدد تناسلي روئيدن مو در اعضاي تناسلي و زير بغل آشكارمي باشد
2.مرحله بلوغ كه طي آن سرعت رشد كمتر مي شود و صفات جنسي رشد خود را ادامه مي دهد 
3.مرحله پس از بلوغ كه كمال رشد جنسي است و طي آن اعضاي تناسلي به رشد خود ادامه مي دهد
تاثير تغييرات بلوغ جنسي بر شخصيت نوجوان: 
از نقطه نظر رواني رشد شخصيت نوجوان در سه زمينه اصلي مي باشد:
1.رشد وبيداري علايق و احساسات جنسي 
2.رشد سريع قواي عقلاني 
3.ازدياد دانش و پيدايش شكل هاي جديد فعاليت 
بيش از هر چيز ميبايست نوع مقياسي را كه براي تعيين تاثير نمودهاي بلوغ جنسي در روانشاسي نوجوان به  كار مي رود مشخص ساخت كه يكي از آسان ترين اين مقياس ها سن تقويمي است. به طور كلي مي توان گفت تغييرات فيزيولوژيك و جسماني خبر ار آغاز بلوغ مي گردد و ورود نوجوان به اجتماع و پذيرش مسئوليت اجتماعي نيز نشان دهنده حد نهايي و پايان است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی رشد اجتماعی و هویت نوجوان ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 221
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: ضرورتهاي محيطي خصوصي سازي
دسته: اقتصاد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 38
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
خصوصي سازي فرايندي اجرايي، مالي و حقوقي است كه دولتها در بسياري از كشورهاي جهان براي انجام اصلاحات در اقتصاد و نظام اداري كشور به اجرا درمي آورند. واژه خصوصي سازي حاكي از تغيير در تعادل بين حكومت و بــازار و به نفع بازار است. خصوصي سازي وسيله اي براي افزايش كارايي (مالي و اجتماعي) عمليات يك موسسه اقتصادي است. زيرا چنين به نظر مي رسد كه مكانيسم عرضه و تقاضا و بازار در شرايط رقابتي باعث بكارگيري بيشتر عوامل توليد، افزايش كارايي عوامل و درنتيجه توليد بيشتر و متنوع تر كالاها و خدمات و كاهش قيمتها خواهد گرديد. اين پيش بيني به جهت مباني تئوريك و علمي در سطح اقتصاد خرد و همچنين تجربه ساير كشورها امري پذيرفته شده است و در اين صورت چرايي مسئله قابل پاسخ و اثبات است اما نكته غامض و پيچيده چگونگي انجام آن و در پيچيده ترين مسئله آن يعني انتقال مالكيت و نيز شكل گيري بخش خصوصي در جامعه است. به طور خلاصه براي آنكه خصوصي سازي هرچه بهتر صورت پذيرد بايد اقدامات زير به طور «همزمان» به عمل آيند: 
الف - تقويت حقوق مالكيت خصوصي، تغيير ساختار شركتها، آزادسازي و مقررات زدايي، اصلاح مقررات، اصلاح ساختار مالي (بويژه بازار سرمايه) و بازار نيروي كار‍؛ 
ب - تشويق و هدايت درجهت توسعه بخش خصوصي به منظور تحريك رقابت و ورود توليدكنندگان به بازار؛ 
ج - واگذاري موسسات عمومي دولتي به بخش خصوصي (تغيير مالكيت). 
نيازمنديهاي «محيطي» 
خصوصي سازي در سطح ملي بايد با اتكا بر اهداف استراتژيك خاص آغاز شود چرا كه بسياري از طرحها به علت نبود اهداف استراتژيك مشخص، قابل پيگيري و قابل ارزيابي، يا از حركت مي ايستند و يا از مسير اصلي خود خارج مي شوند. اهداف تبيين شده مي بايستي بدون تعارض، تداخل منفي و در كوششي هماهنگ و اولويت بندي شده تعريف گردنــد. اهداف استراتژيك خصوصي سازي مي توانند درجهت توسعه اقتصادي،‌اجتماعي و فرهنگي منطقه و كشور، حذف انحصار و گسترش رقابت، اشتغالزايي، توسعه فعاليت، كاهش هزينه هاي جاري شركتها، كوچك شدن اندازه دولت و... باشند. پس از تبيين اهداف بايد به دو اصل مهم افزايش سودآوري و تقويت مالكيت خصوصي توجه گردد. مطالعه تاريخي فرايند خصوصي سازي در كشورهايي مانند آلمان، انگليس، فرانسه و... و كشورهايي نظير روسيه، كره جنوبي، لهستان،‌جمهوري چك، اسلواكي و... (كه به لحاظ ساختار اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي و رفتاري داراي تفاوتهاي اساسي هستند) نشان مي دهد در مرحله گذر از اقتصاد دولتي به اقتصاد بازار و شكل گيري نظام بازار به اين دو اصل توجه شده است و به فراخور زمان، مكان و شرايط، زمينه هاي زير را فراهم و به وجود آورده اند:

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی ضرورتهاي محيطي خصوصي سازي ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 217
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: تعليق مراقبتي به عنوان كيفر جايگزين زندان
دسته: حقوق 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 40
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعليق مجازات به عنوان يكي از عوامل تعديل كننده محكوميت هاي كيفري , از جمله موضوعات مهم حقوق جزاي عمومي است اين تاسيس حقوقي در تاريخ حقوق كيفري نمودي است كه در قرن نوزدهم شكل گرفته و نهادينه شده و در قرن بيستم راه كمال را پيموده است. 
پيدايش اين نهاد در بدو امر, مرهون نشر افكار و انديشه دانشمندان طرفدار مكتب تحقيقي حقوق جزا و مساعي و تلاش جرم شناسان در پايان قرن نوزدهم است. 
بدين لحاظ نهاد تعليق مجازات را مي توان يكي از جلوه ها و بازتاب عقايد طرفداران مكتب تحقيقي در جهت جلوگيري از تكرار جرم و فراهم نمودن زمينه هاي اصلاح و تربيت مجرمين به حساب مي آورد. 
مطالعه سوابق تاريخي تعليق مجازات در نظامات كيفر نشان مي دهد كه فكر انديشه علمي راجع به اين نهاد بعد از انديشه علمي راجع به اين نهادينه شدن در قوانين مجازات, در دو مفهوم ابتدايي تعليق ساده و مفهوم پيشرفته آن, تعليق توام با مراقبت مورد توجه صاحبنظران و قانونگذاران قرار گرفته است. 
در اين نوشتار سعي شده تا نقش تعديل كننده تعليق مجازات _ بخصوص مفهوم نوين آن به عنوان كيفر جايگزين زندان درارتباط با مجرمين جوان مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار گيرد, اميد است تا شايستگي عنوان پژوهشي نوين در خصوصيات خاص اين نهاد در گذشته و حال را بيابد نيز بدين اميد كه اين مختصر مقاله مورد عطف توجه خاص مسئولين قوه قضاييه و سياستگزاران نظام كيفري كشور ما در زمينه تجديدنظر و اصلاح مقررات جزائي (فصل سوم از باب دوم قانون مجازات اسلامي) در خصوص نهاد تعليق به روش نوين مناسب با ساختار فرهنگي اجتماعي وقضايي كشورمان گردد و بدين وسيله زمينه تقليل آمار مجرمين بويژه مجرمين جوان و در نهايت رهايي از نظام سنتي تعليق مجازات فعلي گردد ان شا الله 
مقدمه :
 اصولاً دادرسي كيفري با صدور حكم قطعي به محكوميت جزائي و اجراي مجازت درباره مجرم منتهي خواهد شد. اما در پاره اي از اوقات به عللي ممكن است كه دادگاه اجراي مجازات را موقتاً برا مدتي به تاخير اندازد. در اين صورت, مجازاتي كه از طرف دادگاه تعيين شده ولي اجراي آن براي مدت معيني به تاخير مي افتد تعليق اجراي مجازات ناميده مي شود و اگر مجرم در دوران تعليق مجازات از شرايطي كه به وسيله قانون و دادگاه تعيين شده است سرپيچي كند حكم تعليق فسخ و مجازات مقرر در دادنامه درباره او اجرا مي شود پس تعليق اجراي مجازات مظهر اختياري است كه قانون به منظور فردي كردن مجازات به دادگاه واگذار نموده است و ارتباط مستقيمي با درجه و خامت جرم و ميزان مجازات مقرردر قانون و همچنين شخصيت خاص مرتكب جرم دارد. در حقيقت دادگاه با توجه به حالات و روحيات مرتكب جرم به اين نتيجه مي رسد كه تهديد به اجراي مجازات در آينده نسبت به مجرم بيش از اجراي مجازات در رفتار آتي مجرم موثر خواهد بود بر اين اساس, ميزان تهديد و مدت زمان تعليق را تا يك سطحي كه از نظير رواني كافي باشد, بالا مي برد و در صورتي كه مجرم در اين دوره را بدون ارتكاب جرم جديد به پايان برساند, از اجراي مجازات معاف خواهد شد ولي اگر مجرم مرتكب جرم ديگري بشود ديگر مستحق ارفاق نيست و حكم تعليق او فسخ مي گردد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه تعليق مراقبتي به عنوان كيفر جايگزين زندان ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 206
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: ماشينكاري با جت آب (واتر جت)
دسته: ساخت و تولید - مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 30
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ماشين كاري با جت آب (water get machining – whm)
از آب براي برش استفاده مي شود. آب با فشار زياد در حدود 4000-2000 بار در يك مسير پيوسته وارد منطقه ماشينكاري مي شود كه در اينجا عمل براده برداري توسط كار مكانيكي است زيرا آب بطور مكانيكي بيرون مي آيد. آب به عنوان ابزار برش استفاده مي گردد. آب بعنوان ابزار برش در مسير پيوسته و كنترل شده اي از نازل با مجراي ريز با سرعت معادل سه برابر سرعت صوت و فشار 2000 تا 4000 بار خارج مي شود و به قطعه كار وارد مي شود . 
فرايند برش با آب خالص براي مواد با استحكام كم مثل كاغذ فايبر گلاس و مقوا بكار مي رود به اين روش ماشينكاري هيدروديناميك يا برش با ماايع گفته مي شود.
موقعي كه نيروي موضعي ذره اي سيال از مقاومت پيوندهاي ريز ساختار ماده بيشتر باشد باعث جدائي اتمها مولكولهاي ماده گرديده و سايندگي يا برش تحقق مي يابد.
جت آب قادر به شكست پيوندهاي فلزات ،پلاستيكها ،چرم فگرافيت ،فايبر گلاس ،تيتانيم و مواد مركب كامپوزيت مي باشد . جت آب براي مواد نرم و محكم بكار برده مي شود و مانند edm محدوديت ندارد . عمل برش با سرعت بسيار بالايي صورت مي گيرد و به هيچ وجه ماده خيس نمي شود حتي كاغذ و يا گوجه فرنگي و يا كيك با اين روش براده برداري مي شوند يعني عرض براده برداري خيلي كوچك است.
جنس نازل ياقوت است زيرا نسبت به سايش خيلي مقاوم است . ماشينهاي واتر جت طوري ساخته شده اند كه قابليت كنترل چندين محور را در چندين جهت دارند بنابر اين ماشينكاري نه تنها شكل هاي ساده بلكه شكلهاي پيچيده نيز با ان امكان پذير است.
تاريخچه برش با آب
سال 1900 ميلادي كارگرهاي يك نيروگاه بخار مشاهده كردند بخار خارج شده از سوراخ دسته هاي جارو را برش مي دهد.
عدم آلودگي محيط زيست حسن اين دستگاه است.
مزاياي برش با آب
برش يك بعدي عرض برش انقدر كم است كه ما مي توانيم برش را يك بعدي فرض كنيم . 
فرايند بدون پليسه است.
قابليت تكرار زياد است . مسئله فرسايش ابزار را نداريم . يعني در مدت زيادي ما يك كاري را مي توانيم انجام دهيم . 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه ماشينكاري با جت آب (واتر جت) ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 206
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: وضعيت حقوقي و قانوني تجارت الكترونيكي در جهان و ايران
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات - حقوق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 24
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از زماني كه بزرگترين پروژه EDI به دستور بيل كلينتون رئيس جمهور وقت آمريكا، در تاريخ 26 اكتبر 1993 در آن كشور مطرح و بموجب آن دولت آمريكا مكلف شد تا خريد كالا و خدمات را از طريق "تجارت الكترونيكي" انجام دهد، تجارت سنتي و كاغذي در دنيا بيش از پيش رو به افول گذاشت  . طبق ارزيابيهاي انجام شده, در تجارت سنتي حدود 7درصد ارزش مبادلات جهاني فقط صرف تهيه و مبادله اسناد مربوطه مي‌شود . برآوردهاي انجام شده نشان ميدهد كه با بهره‌گيري از تجارت الكترونيكي بجاي روشهاي سنتي مبتني بر كاغذ بين 21 تا 70 در صد صرفه جوئي در فعاليتهاي مختلف تجاري حاصل مي‌گردد.  كاربرد تجارت الكترونيكي در كاهش هزينه‌ها و تسهيل و روان سازي تجارت ملي و منطقه‌اي سبب شده است تا بازرگاني الكترونيك بنحو بسيار زودرس و غير منتظره‌اي در تمام سطوح اقتصادي, اعم از ملي, منطقه‌اي و جهاني خود را بر جهانيان تحميل نمايد. در گزارش سازمان همكاري اقتصادي و توسعه OECD آمده است كه تاسال 2005 سقف تجارت الكترونيكي بايد به مبلغي حدود يك تريليون دلار برسد .
با رسميت يافتن تجارت الكترونيكي در جهان، بيش از پيش به شناخت جنبه‌هاي حقوقي اين نوع تجارت و قانونمند كردن آن احساس نياز مي‌گردد. دست اندركاران تجارت ملي، منطقه‌اي و بين المللي حق دارند تا به آثار قانوني و حقوقي اقدامات ON LINE خود واقف گردند. لذا از مدتهاپيش مجامع بين المللي وهر يك از كشورها در اين زمينه در حد نياز يا توان خود  اقدام به وضع قوانين و مقرراتي نموده اند.
قبل از ورود به موضوع بحث خوب است اشاره‌ايبه مفهوم تجارت الكترونيكي 
(E.Commerce) و تفاوت آن با مبادله الكترونيك داده‌ها (EDI) داشته باشيم تا هنگام بحث از وضعيت حقوقي و قانوني تجارت الكترونيكي تصوير مشتركي از آن وجود داشته باشد.
2- تعريف و مفهوم تجارت الكترونيكي:
- تعريف تجارت الكترونيكي(E.Commerce):
تعاريف متفاوتي از تجارت الكترونيكي ارائه شده است. برخي گفته‌اند كه E.Commerce عبارت از مبادله اطلاعات تجاري  بدون استفاده از كاغذ است كه در آن نو آوري هايي مانند مبادله الكترونيكي داده‌ها, پست الكترونيك, تابلوي اعلانات الكترونيكي, انتقال الكترونيك وجه و ساير فن آوريهاي مبتني بر شبكه به كار برده مي‌شود. 
اما تعريفي كه كنسرسيوم صنعت Commerce Net از تجارت الكترونيكي ارائه مي‌دهد, مناسب تربنظر ميرسد. ميگويد  E.Commerce عبارتست از استفاده از كامپيوترهاي يك يا چند شبكه براي ايجاد وانتقال اطلاعات تجاري كه بيشتر با خريد و فروش اطلاعات, كالاها و خدمات از طريق اينترنت مرتبط مي‌باشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی وضعيت حقوقي و قانوني تجارت الكترونيكي در جهان و ايران ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 211
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: جوشکاری ترمیت
دسته: جوشکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 32
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعريف جوش ترميت (ASTM):
نوعي جوش ذوبي مي باشد كه در آن اتصال دو فلز به همديگر بعد از گرم شدن بوسيله فلزي با دماي بالا كه واكنشي آلومينوترميك راپشت سر گذاشته انجام مي شود وفلز مايع كه از واكنش اكسيد فلز وAl بدست آمده است بعنوان فلز پر كننده عمل مي كند.اين پروسه جزء پروسه هایThermochemical Welding  می باشدو در گروه Minor Welding Process که دارای استفاده های خاص وموردی می باشند قرار می گيرد.
تاريخچه فرايند جوشكاري ترميت:
يكصد و بيست سال پيش 1898 پروفسور دكتر هانس گلداشميت در شهر اسن آلمان موفق به استخراج فلزات سخت از اكسيد آنها بر پايه واكنش احياي اكسيد توسط يك احيا كننده مناسب شد.
اين روش در سال 1920 در جوش ريل تراموا در آمريکا بکار گرفته شد البته در بعضی منابع بکارگيری زودتر اين روش در آلمان اشاره شده است. در سال 1933 از جوش ترميت برای گسترش ريلهای طويل استفاده شد و استفاده از اين جوش در مصارف الکتريکی از سال 1938 آغاز شده است.پيشرفتهای اين روش در طی جوشکاری ريلها در بخش بعدی آورده شده است.
فرايند جوشكاري ترميت:
اكسيدهايي كه توسط آلومينيوم احيا مي شوند واكنش احيا به واكنش آلومينوترمي معروف بوده و اين واكنش اساس فرايند جوشكاري ترميت مي باشد. واكنش آلومينوترميك مربوط به احياي آهن بصورت زير نوشته مي شود:
Fe¬¬2O3 + 2Al = Al2O3 + 2Fe + 760KJ at 2450°c
1Kg (thermite) = 524g(Fe) + 427g(Al2O3) + 181500 cal
در اين فرايند واكنش بين اكسيد آهن و آلومينيوم رخ داده و در نهايت مذاب آهن و اكسيد آلومينيوم
توليد مي شود. دماي واكنشc  ˚ 2800 - c  ˚ 2400 مي باشد. مطالعات انجام شده روي مكانيسم واكنش آلومينيوم با اكسيد آهن، نشان داده است كه اين واكنش در دو مرحله يكي در دمايc  ˚960 و ديگري در دمايc ˚1060 انجام مي شود. در دماي c  ˚960 محصولات واكنش Fe2O3  و Al2O3 مي باشد كه بصورت زير نوشته مي شود:
9Fe2O3 + 2Al = Al2O3 + 6 Fe2O3 + 6FeO
درمرحله بعدي كه دردمايc ˚1060 انجام ميشود، Fe،FeAl2O4 و Al2O3 بصورت زير بوجود مي آيد:
Fe2O3 + 2Al = Al2O3  + 2Fe
3Fe2O3 + 2Al = 5FeO + FeAl2O4
دو مرحله واكنش از نتايج آزمايشات DTA استنياط مي شود كه در شكل 1 ارائه شده است. عمده ترين كاربرد فرايند ترميت در جوشكاري ريلهاست كه در سراسر جهان براي جوشكاري ريل و ايجاد خطوط مداوم استفاده مي شود بطوريكه اين فرايند از سال 1906 ميلادي براي اتصال ريلها براي ايجاد خطوط طويل و يا تعميرات آنها استفاده مي شده است. در ابتدا از واكنش ترميت فقط براي گرم كردن دو سر ريل استفاده مي شد و آن را به دماي مناسب براي تغيير شكل گرم مي رساند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی جوشکاری ترمیت ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 212
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: انواع روش های جوشکاری پلاستیکها
دسته: جوشکاری - تکنلوژی پلاستیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 83
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
- تاريخچه پلاستيك‌ها
اولين بار در سال 1862 برادران هايت  موفق به توليد سلولوئيد شدند و در حدود چهل سال بعد شخصي بنام باكلند   موفق به توليد باكليت شد. در حد فاصل سالهاي 1921 تا 1928 بعضي از انواع نايلون‌ها و همچنين اوره فرمالدئيد و ... به بازار عرضه شد و در سال 1934 پلي و نييل كلريد (PVC) در ميزان تجاري جهت ساخت محصولات مختلف روانه بازار شد. اما مهمترين دوره پيشرفت پلاستيكها در دهه 1950 و در دهه 1960 اتفاق افتاد كه در آن زمان اختراع و توليد انواع مختلف پلاستيك با خواصل و كاربردهاي متنوع نقطه عطفي در اين صنعت نام گرفت. در اين زمان اختراع  توليد انواع مختلف پلاستيك با خواص و كاربردهاي متنوع اتفاق افتاد كه در آن زمان اختراع و توليد انواع مختلف پلاستيك با خواص و كاربردهاي متنوع نقطه عطفي در اين صنعت نام گرفت. در اين زمان دانشمنداني چون زيگلر  از آلمان و يا ناتا  از ايتاليا اصول و روشهاي پليمريزاسيون را روشن كردند و باعث پيدايش تكنولوژي نويني در جهت ساخت پليمرهاي مختلفي همچون خانواده پلي اتيلن‌ها و پلي پروپيلن‌ها و پلي اترها و اپوكسي ها و ... شدند . اگر بخواهيم اسمي از اولين پلاستيك ساخته شده بشر نام ببريم بايد به سلولز نيترات اشاره كنيم كه اولين پلاستيك تجاري بود كه به بازار عرضه شد ولي به دليل ضعف‌هايي كه داشت از جمله قابل اشتعال بون زياد و در نتيجه خطرناك بودن اين پلاستيك، تحقيقات براي جايگزين كردن نوع پلاستيك ديگري كه اين ضعف را نداشته باشد توسط پروفسور مايلز  به توليد پلاستيك سلولزاستات منجر شد كه اين محصول بازار خوبي را كسب كرد. توسعه گرمانرم هاي PVC و PE كمك بزرگي به متفقين در جنگ جهاني دوم نمود و اين امر باعث شتاب تحقيقات در زمينه پلاستيكها در اين كشورها شد و در نتيجه پلي استر غير اشباع، پلي استايرين و اپوكسي كشف شد و به يكباره توجه به صنعت پلاستيك جلب شد.در دهه 1960 نه تنها رشد سريع پلاستيكهاي گرمانرم مثل PVC ، PE ، PP ، PS شكل گرفت بلكه دهه ظهور پلاستيك سوپر مثل پلي كربنات، پلي استال فنوكسي‌ها، پلي فنيلين اكسيد نيز نام گرفته اين پلاستيكها را كه مخصوص مي‌باشند معمولاً پلاستيكهاي مهندسي مي‌نامند كه به عنوان جايزگين آلياژهاي فلزي در مقايس صنعتي پذيرفته شده‌اند.
در حال حاضر با توجه به پيشرفت هاي جديد در صنايع خودرو سازي و يا لوازم خانگي قطعات پلاستيكي بخاطر كاهش وزن و افزايش بازدهي، جايگزين مناسبي براي قطعات فلزي شده‌اند. امروزه از انواع پلاستيكهاي پليمري در بازار در حدود 70 درصد آنها مختص به چهار گروه PVC ، PP , PE و پليمرهاي نوع پلي استايرني (PS) مي باشد  براي توليد اين چهار زمينه كالا رقابت شديدي بين شركتهاي شيميايي مونسافتو، شركت داو، شل، يونيون كار بايد و شركت پونت و بي‌اف گودريچ و اكسون و فيلپس وجود دارد. در موارد خاصي نيز پلاستكيهاي خاص توسط يك يا دو توليد كننده توليد مي شوند و جنبه رقابتي بودن از بين مي رود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی انواع روش های جوشکاری پلاستیکها ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 218
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: جوشکاري اصطکاکي کامپوزيت هاي زمينه فلزي
دسته: جوشکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 74
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
کامپوزيت مخلوطي در مقياس ماکروسکوپيک از 2 تا چند ماده مختلف است که اين مواد خصوصيات فيزيکي و شيميايي خود را حفظ کرده و مرز مشخصي را با يکديگر تشکيل مي دهند.
اين مخلوط در مجموع و با توجه به برخي معيارها خواص بهتري از هر يک از اجزاي تشکيل دهنده خود دارا مي باشد. هر کامپوزيت عموماً 2 ناحيه متمايز يعني فاز پيوسته و فاز ناپيوسته وجود دارند. روش هاي اتصال کامپوزيت ها به 3 صورت پروسه ذوبي، پروسه حالت جامد و ديگر انواع است. يکي از اين روش ها جوشکاري اصطکاکي چرخشي مي باشد. 
اين روش، روشي نسبتاً جديد و مناسب براي اتصال کامپوزيت هاي زمينه فلزي است . در اين روش 2 قطعه نسبت به يکديگر ثابت بوده و به يک صفحه نگهدارنده متصل اند و توسط ابزار مخصوص اين روش، اتصال بين 2 کامپوزيت صورت مي گيرد.
در اين روش، ناحيه اتصال بسياري از عيوب ميکروساختاري موجود در روش هاي معمول اتصال مانند قوس الکتريکي ندارند.
كامپوزیت ها (مواد چند سازه ای یا کاهگل های عصر جدید )رده ای از مواد پیشرفته هستند که در آنها از ترکیب موادساده به منظور ایجاد موادی جدید با خواص مکانیکی و فیزیکی برتر استفاده شده است.اجزای تشکیل دهنده ویژگی خود را حفظ کرده در یکدیگر حل نشده و با هم ممزوج نمی شوند.استفاده از این مواد در طول تاریخ نیز مرسوم بوده است .از اولین کامپوزیت‌ها یا همان چندسازه‌های ساخت بشر می‌توان به کاه گل وآجرهای گلی که در ساخت آنها از تقویت کننده کاه استفاده می شده است اشاره کرد..هنگامی که این دو باهم مخلوط بشوند در نهایت آجرپخته بدست می آید که بسیار ماندگار تر و مقاوم تر از هر دو ماده اولیه یعنی گل و کاه است.قایق‌هایی که سرخ‌پوست‌ها با قیر و بامبو می‌ساختند و تنورهایی که از گل، پودر شیشه و پشم بز ساخته می‌شدند و در نواحی مختلف کشورمان یافت شده است،نیز از کامپوزیت‌های نخستین هستند. بسیاری از نیازهای صنعتی صنایعی مانند صنایع فضایی ، راکتورسازی، الکترونیکی و غیره نمی‌تواند با استفاده از مواد معمولی شناخته شده ، برآورده شود. اما قسمتی از آن نیازها، می‌تواند با استفاده از چندسازه‌ها یا کامپوزیت‌ها برآورده گردد.
تعریف کامپوزیت 
معمولا یک ماده کامپوزیت را به صورت یک مخلوط فیزیکی در مقیاس ماکروسکوپیک ازدو یا چند ماده مختلف تعریف می کنند که این مواد خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خودرا حفظ کرده و مرز مشخصی را با یکدیگر تشکیل می دهند.این مخلوط در مجموع و با توجه به برخی معیارها خواص بهتری از هریک از اجزای تشکیل دهنده خودرا دارا می باشد.در کامپوزیت عموما دو ناحیه متمایز وجود دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی جوشکاري اصطکاکي کامپوزيت هاي زمينه فلزي ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 207
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: ناخن جویدن در کودکان
دسته: پزشکی - روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 35
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
انسان در روند رشد و تحمل خود با محرکها و مسائل متفاوتی برخورد می کند و در برابر هر کدام از آنها به واکنش و اتخاذ تصمیم ویژه ای می پردازد. گاهی به خاطر شدت محرک خارجی و محدودیت تجربه به پرخاشگری و رفتارهای ایذایی پرداخته و گاهی در برابر ان عقب نشینی کرده و با استفاده از مکانیزم های دفاعی به توجهی و دلیل تراشی رفتار خود می پردازد.
یکی از مشکلات فراوان دوره کودکی و نوجوانی ناخن جویدن می باشد که درصدی از افراد را مبتلا ساخته و قدرت سازگاری را از آنان سلب نموده است دراین مقاله به این موضوع یعنی ناخن جویدن پرداخته و علل و عوامل آن را مورد بررسی قرار می دهیم و به والدین و افراد مبتلا راههای پیشگیری و درمان را ارائه می دهیم.
ضمن این که در ناخن جویدن سن شیوع، سبب شناسی نظریه های مربوط به ناخن جویدن ، ملاک های تشخیصی، ویژگی های افراد و نحوه برخورد والدین را هم مختصراً توضیح می دهیم انشاء ا… که مفید واقع شود.
مقدمه
کودک لوحی سفید یا کتابی نانوشته می باشد که پس از تولد، به اندازه یک دنیا می تواند مطلب در خود جای می دهد به همین دلیل مادر بودن و پدر بودن مسئولیتی سنگین دارد.
زیرا فرزند در دوران نوزادی آسیب پذیر و در دوران کودکی پردغدغه ودر دوران نوجوانی حساس و در ایام شباب هیجانی و پر مدعا خواهد بود. هریک از این ادوار زندگی نیاز یه یک سلسله آکاهی هایی دارد که والدین باید از ان کم و بیش آگاه باشند. 
مطالعه در مورد کودکان روشن ساخته است که کودکان سالم از رشد و پیشرفت بهتری در کسب مهارتها و استفاده از ابزارهای استعداد، لذت برده و استفاده می کنند.
از آن جایی که کودک موجودی است که به هر سازگاری یا حالت تعادل یا سکونی که دست می یابد به شدت چنگ می زند تا خود را مطرح سازد، پس والدین باید کاملاً مراقب اوضاع و احوال او باشند و برای این مراقبت به ابزارهای اساسی و آگاهی ها مفید ارزشی، نیاز مبرم دارند تا بتوانند به خوبی مسیر زندگی کودکشان را ترسیم کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی ناخن جویدن در کودکان ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 210
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی مدلسازی و آنالیز خواص مکانیکی نانو لوله های کربنی 
دسته: نانو فناوری - مهندسی مواد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 219
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از آنجائيکه شرکت هاي بزرگ در رشته نانو فناوري  مشغول فعاليت هستند و رقابت بر سر عرصه محصولات جديد شديد است و در بازار رقابت، قيمت تمام شده محصول، يک عامل عمده در موفقيت آن به شمار مي رود، لذا ارائه يک مدل مناسب که رفتار نانولوله هاي کربن را با دقت قابل قبولي نشان دهد و همچنين استفاده از آن توجيه اقتصادي داشته باشد نيز يک عامل بسيار مهم است. به طور کلي دو ديدگاه براي بررسي رفتار نانولوله هاي کربني وجود دارد، ديدگاه ديناميک مولکولي و  محیط پيوسته. ديناميک مولکولي با وجود دقت بالا، هزينه هاي بالاي محاسباتي داشته و محدود به مدل هاي کوچک مي باشد. لذا مدل هاي ديگري که حجم محاسباتي کمتر و توانايي شبيه سازي سيستمهاي بزرگتر را با دقت مناسب داشته باشند  بيشتر توسعه يافته اند.
پيش از اين بر اساس تحليل هاي ديناميک مولکولي و اندرکنش هاي بين اتم ها، مدلهاي محيط پيوسته، نظير مدلهاي خرپايي، مدلهاي فنري، قاب فضايي، بمنظور مدلسازي نانولوله ها، معرفي شده اند. اين مدلها، بدليل فرضياتي که براي ساده سازي در استفاده از آنها لحاظ شده اند، قادر نيستند رفتار شبکه کربني در نانولوله هاي کربني را بطور کامل پوشش دهند. 
در اين پایان نامه از ثوابت ميدان نيرويي بين اتمها و انرژي کرنشي و پتانسيل هاي موجود براي شبيه سازي رفتار نيرو هاي بين اتمي استفاده شده و به بررسي و آناليز رفتار نانولوله هاي کربني از چند ديدگاه  مختلف مي پردازيم، و مدل هاي تدوين شده را به شرح زير ارائه مي نمائيم:
1.مدل انرژي- معادل
2.مدل اجزاء محدود بوسيله نرم افزار ANSYS
3.مدل اجزاء محدود بوسيله کد عددي تدوين شده توسط نرم افزار MATLAB
مدل هاي تدوين شده به منظور بررسي خصوصيات مکانيکي نانولوله کربني تک ديواره بکار گرفته شده است. در روش انرژي- معادل، انرژي پتانسيل کل مجموعه و همچنين انرژي کرنشي نانو لوله کربني تک ديواره بکار گرفته مي شود. خصوصيات صفحه اي الاستيک براي نانو لوله هاي کربني تک ديواره براي هر دو حالت صندلي راحتي و زيگزاگ  در جهت هاي محوري و محيطي بدست آمده است.
در  مدل اجزاء محدود بوسيله نرم افزار ANSYS ، به منظور انجام محاسبات عددي،  نانو لوله کربني با يک مدل ساختاري معادل جايگزين مي شود.
در  مدل اجزاء محدود سوم، كد عددي توسط نرم افزار MATLAB تدوين شده که از روش اجزاء محدود براي محاسبه ماتريس سختي براي يک حلقه شش ضلعي کربن، و تعميم و روي هم گذاري آن براي محاسبه ماتريس سختي کل صفحه گرافيتي، استفاده شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه مدلسازی و آنالیز خواص مکانیکی نانو لوله های کربنی ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 211
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: اثر بسيار مهم دما برتنش آستانه اي
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 92
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بررسي ماهيت تنش آستانه اي،روش هاي اندازه گيري تئوري وعملي ،عوامل موثر وچگونگي محاسبه تنش آستانه اي از جمله مسايل مهمي است که کمتردرمقالات به آن اشاره شده است.هرچند مقالات ومنابع مرتبط با تنش آستانه اي بسيارمحدود است ليک در اين پروژه سعي گرديده تا حدودي با اين مبحث آشنا شويم .
 آنچه در مورد تنش آستانه اي به نظر مي رسد اين مطلب است که با خزش ارتباطي نزديک داشته ومي توان با استفاده از نمودارهاي خزش آن را تحليل کرد.
در واقع  مي توان گفت تنش آستانه اي به دليل اندر کنش نابجايي ها با ذرات واثر متقابل آنها برهم ايجاد مي شود.به بيان ديگر عدم تقارن نيروي صعود ناشي از عدم تقارن شبکه علت اصلي پيدايش تنش آستانه اي است. اين تنش را مي توان با استفاده از روش برونيابي برروي نمودار تنش کرنش ويا باروابط موجود بدست آورد. از جمله پارامترهاي موثر بر آن دما مي باشد که با افزايش آن تنش آستانه اي بشدت افت مي کند. 
کلمات کليدي :خزش ،تنش آستانه اي ،نرخ کرنش ،برون يابي 
مقدمه :
با پيشرفت بشر وايجاد تکنولوژي جديد ،نياز انسان به توليد موادي که در دماهاي بالا خواص مکانيکي مناسبي از خود نشان مي دهند ،افزايش پيدا کرده است.براي پاسخگويي به اين نياز شناخت مکانيزم هايي که درشرايط دماي بالا اتفاق مي افتد لازم است.آزمايش خزش از جمله آزمايشاتي است که به خوبي مي تواند جوابگوي اين نياز باشد. محققان با بررسي در آلياژهاي آلومينيوم به نتايج جالبي در مورد اثر تنش آستانه اي رسيده اند .در اين پروژه سعي مي کنيم با تفکيک اثرات 7اين تنش برروي مواد مختلف نتيجه اي قابل لمس از مبحث مطروحه بدست آوريم . البته  مقالات در اين زمينه بسيار انگشت شمار وپيوستگي اين مقالات محدود هم کاري دشوار .
هدف اصلي از اين بررسي اثر بسيار مهم دما برتنش آستانه اي است که با توجه به اين موضوع اهميت بحث حاضر مشخص مي شود.
قبل از ورود به مبحث اصلي لازم است مروري بر فولادهاي ميکروآلياژي داشته باشيم .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی اثر بسيار مهم دما برتنش آستانه اي ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 209
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: آلياژ هاي حافظه دار
دسته: مکانیک - مهندسی مواد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 69
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
آلياژ‌هاي حافظه دار عنوان گروهي از آلياژها مي‌باشد كه خواص متمايز و برتري نسبت به ساير آلياژها دارند. عكس‌العمل شديد اين مواد نسبت به برخي پارامترهاي ترموديناميكي و مكانيكي و قابليت بازگشت به شكل اوليه در اثر اعمال پارامترهاي مذكور به گونه‌اي است كه رفتار موجودات زنده را تداعي مي‌نمايد. وقتي يك آلياژ معمولي تحت بار خارجي بيش از حد الاستيك قرار مي‌گيرد تغيير شكل مي‌دهد. اين نوع تغيير شكل بعد از حذف بار باقي مي‌ماند. آلياژهاي حافظه دار، منجمله نيكل – تيتانيم و مس – روي – آلومينيم، رفتار متفاوتي از خود ارائه مي‌نمايند. در دماي پائين يك نمونه حافظه دار مي‌تواند تغيير شكل پلاستيك چند درصدي را تحمل كند و سپس به صورت كامل به شكل اوليه در دماي بالا برگردد و اين تنها با افزايش دماي نمونه ممكن است. اين فرآيند اولين بار در سال 1938 مشاهده شد و براي مدت زماني طولاني در حد كنجكاوي آزمايشگاهي باقي ماند. در سال 1963 كشف حافظه داري شكل در آلياژ نيكل – تيتانيم با درصد اتمي مساوي (50-50%) نظر دانشمندان و محققين را جلب نمود. از آن پس آلياژهاي حافظه دار به صورت قابل ملاحظه اي توسعه يافتند و كشف مزاياي اساسي و علمي آنها هر روز افزايش يافت. خواص ترمومكانيكي استثنايي آلياژهاي حافظه دار عامل كاربردهاي بسيار مهمي در زمينه مهندسي پزشكي شده‌است. فوق‌الاستيسيته اجازه مي‌دهد تا تغيير فرمهاي الاستيك بسيار زياد، وابسته به تغييرات كم تنش، به وقوع بپيوندد و اثر حافظه داري شكل فرآيند  فعال سازي ابزار و سيستمها را به صورت بسيار ساده، با تماس حرارت بدن انسان يا گرم كننده خارجي تحت فرمان جراح، ممكن سازد. همچنين گرماي لازم مي‌تواند با به جريان انداختن يك مايع سترون حامل كالري يا با اتصال يك عامل گرم كننده به دست آيد. دو محدوده كاربرد اصلي اين خاصيت يكي ابزار جراحي است كه جراح از اين خصوصيت مستقيماً در عمل جراحي كمك مي‌گيرد و دوم جا دادن و جا زدن موقت يا دائم قطعات در بدن است كه به ايمپلنت مشهور شده‌است

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی آلياژ هاي حافظه دار ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 206
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی تنـش آسـتانـه اي  بـر روي فـلـزات و آلـيـاژها 
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 66
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بررسي ماهيت تنش آستانه اي،روش هاي اندازه گيري تئوري وعملي ،عوامل موثر وچگونگي محاسبه تنش آستانه اي از جمله مسايل مهمي است که کمتردرمقالات به آن اشاره شده است.هرچند مقالات ومنابع مرتبط با تنش آستانه اي بسيارمحدود است ليک در اين پروژه سعي گرديده تا حدودي با اين مبحث آشنا شويم .
 آنچه در مورد تنش آستانه اي به نظر مي رسد اين مطلب است که با خزش ارتباطي نزديک داشته ومي توان با استفاده از نمودارهاي خزش آن را تحليل کرد.
در واقع مي توان گفت تنش آستانه اي به دليل اندر کنش نابجايي ها با ذرات واثر متقابل آنها برهم ايجاد مي شود.به بيان ديگر عدم تقارن نيروي صعود ناشي از عدم تقارن شبکه علت اصلي پيدايش تنش آستانه اي است. اين تنش را مي توان با استفاده از روش برونيابي برروي نمودار تنش کرنش ويا باروابط موجود بدست آورد. از جمله پارامترهاي موثر بر آن دما مي باشد که با افزايش آن تنش آستانه اي بشدت افت مي کند. 
کلمات کليدي :خزش ،تنش آستانه اي ،نرخ کرنش ،برون يابي 
با پيشرفت بشر وايجاد تکنولوژي جديد ،نياز انسان به توليد موادي که در دماهاي بالا خواص مکانيکي مناسبي از خود نشان مي دهند ،افزايش پيدا کرده است.براي پاسخگويي به اين نياز شناخت مکانيزم هايي که درشرايط دماي بالا اتفاق مي افتد لازم است.آزمايش خزش از جمله آزمايشاتي است که به خوبي مي تواند جوابگوي اين نياز باشد.
محققان با بررسي در آلياژهاي آلومينيوم به نتايج جالبي در مورد اثر تنش آستانه اي رسيده اند .در اين پروژه سعي مي کنيم با تفکيک اثرات اين تنش برروي مواد مختلف نتيجه اي قابل لمس از مبحث مطروحه بدست آوريم . البته  مقالات در اين زمينه بسيار انگشت شمار وپيوستگي اين مقالات محدود هم کاري دشوار .
 هدف اصلي از اين بررسي اثر بسيار مهم دما برتنش آستانه اي است که با توجه به اين موضوع اهميت بحث حاضر مشخص مي شود.
قبل از ورود به مبحث اصلي لازم است مروري بر فولادهاي ميکروآلياژي داشته باشيم .
1-1- فولادهاي كم آلياژي: 
فولادهاي كربني با يك يا چند عنصر كرم ، نيكل ، مس ، موليبدن ، فسفر واناديم، به مقادير چند درصد يا كمتر از فولاد كم آلياژي مي نامند. مقادير بالا از عناصر الياژي معمولاً براي خواص مكانيكي و سختي پذيري است . 
1-1-1- اثرات افزودني هاي ميکروآلياژ کننده : 
اين بخش بر روي فولادهاي پرليت – فريت ميکروآلياژ شده تاکيد کرده است ، که از افزودني هاي عناصر آلياژ کننده مثل نيوبيوم و واناديوم براي بالا بردن کربن و يا محتواهاي منگنز استفاده مي کند ( و به اين ترتيب توانايي حمل بار بالا مي رود ) بررسي هاي گسترده در طول دهه 1960 بر روي اثرات نيوبيوم و واناديوم روي خصوصيات مواد يا مصالح درجه ساختماني باعث کشف اين موضوع گرديد که مقادير کم نيوبيوم، واناديوم هر کدام (10/0% ) فولادهاي استاندارد کربن – منگنز را بدون تداخل با بعمل آوري بعدي مستحکم و قوي مي سازند مقدار کربن نيز مي تواند کم شود تا هم قابليت جوش را بالا ببرد و هم چقرمگي را ، چون اثرات مقاومت دهندگي نيوبيوم و واناديوم بخاطر کاهش در استحکام ناشي از کاهش در مقدار کربن جبران مي شوند . 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی تنـش آسـتانـه اي بـر روي فـلـزات و آلـيـاژها ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 197
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: ريخته گري چدن
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 41
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ريخته‌گري جزء يكي از روشهاي توليد مي‌باشد. اصولاً تكنولوژي توليد ريخته‌گري به دو قسمت تقسيم مي‌شود: 1- استفاده از قالبهاي موقت: دراين روش قطعات توليد شده از ريختن مذاب قالب(كه براساس كوبيدن مواد نسوز در اطراف مدل معين به وجود آمده است) به دست مي‌آيد. قالبهاي موقت خود به سه دسته ماسه‌اي ـ پوسته‌اي و سراميكي تقسيم مي‌شود. در روش ماسه‌اي مدل كه ممكن است از جنس چوب و يا فلز باشد در محفظه قالب قرار مي‌گيرد. درون قالب را از ماسه پر مي‌كنند و سپس مي‌كوبند كه اين ممكن است به صورت دستي و يا توسط ماشين انجام شود. در جريان قالبگيري دستي اصولاً كوبيدن ماسه و خارج كردن مدل، ايجاد سيستم با مهارت كارگر انجام مي‌گيرد و معمولاً سرعت اصلي و اوليه كار بدين صورت است كه توليد قالبهايي با ديواره‌هاي تقريباً نازك صورت مي‌گيرد به طوري كه قسمتهاي خارجي قالب تحت‌تأثير شكل داخلي و محفظه قالب قرار مي‌گيرند. اين قالبها نسبتاً سبك وزن بوده و به راحتي قابل حمل و نقل مي‌باشد. مواد قالب عبارتند از ماسه‌هاي ريز و خشك، ذرات سيلس يا زير كشت كه معمولاً حاوي %7 -2 چسب و زرين است كه در حرارت سخت مي‌شود.روش كار بدين صورت است كه اين ماسه‌ها را روي مدل مي‌ريزند و سپس با شعله،‌ اين ماسه‌ها و قالب را حرارت مي‌دهند، استحكام سريع و كامل قالب را مي‌توان با افزايش درجه حرارت تأمين نمود و در چنين مواردي درجه حرارت 300-450˚C است. قالبهاي سراميكي به نوعي از قالب اطلاق مي‌گردد كه از مواد نسوز مايع حاصل گرديده باشد و بالطبع از مواد بسيار نرم كه سطوح يكنواخت و صاف ايجاد مي‌كنند تشكيل گرديده‌اند. دقت زياد ابعاد، سطوح صاف قطعه ريختگي و قابليت استفاده در مورد تمام آلياژها از مزايايي است كه به گسترش و استفاده از قالبهاي سراميكي كمك مي‌نمايد. براي تهيه مدل در مرحله اول به جاي ساختن مدل بايستي قالب فلزي ساخته شود و از روي چنين قالبي مدل را از مواد اوليه قابل گداز (موم) توليد مي‌نمايند. جنس مدل معمولاً از موم مي‌باشد. در تهيه قالب، معمولاً مدل را در يك محلول، كه حاوي ذرات نسوز ريز است، فرو برده و چنين محلولي ديواره‌هاي اوليه محفظه قالب را ايجاد مي‌نمايد و سپس اين پوشش در جريان هوا خشك مي‌شود. 2- استفاده از قالبهاي دائمي: اصول كلي چنين روشي بر استفاده از قالبهاي دائمي فلزي قرار دارد كه فلز مذاب به طرق مختلف و يا مستقيماً و يا با اعمال فشار و نيروي خارجي به محفظه تزريق مي‌گردد. قابهاي دامني نيز خود به دسته‌هاي مختلف تقسيم مي‌شوند كه چند مورد آن توضيح داده مي‌شود. در روشي قالبهاي دامني ساده (تحت سنگيني مذاب) عمل مذاب رساني مشابه ريخته‌گري در ماده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی ريخته گري چدن ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 203
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: صنعت و تولید , کیفیت و نوع بهره وری
دسته: رشته ی مدیریت صنعتی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 58
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه درجهان صنعتي، مسئله رقابت جهت فروش محصولات توليدي، امري مهم و تعيين كننده براي ادامه حيات صنايع آن كشور محسوب مي شود و صنعتي قابل استمرار است و امكان رشد و گسترش دارد كه بتواند با همتاهاي داخلي و يا خارجي خود رقابت كند و اين مهم ميسر نيست مگر با بالا بردن كيفيت محصولات توليدي. امروزه در كشور مبلغي حدود 17% از توليد ناخالص ملي صرف ضايعات، دوباره كاري، و عدم قبول كارهاي ساخته شده مي شود. براي رشد كيفيت محصولات توليدي بايستي به عوامل موثر در كيفيت محصولات توليدي به موازات كنترل كيفيت اهميت داده شود و در جهت بهبود اين عوامل اقدامات اساسي نمود. از جمله اين عوامل مي توان به كيفيت مواد اوليه، فرايند توليد، مهندسي صنايع و غيره اشاره نمود. بعنوان يكي ازنظامهاي مطلوب كنترل صنايع كشور مي توان از روشهاي كنترل كيفيت آماري كه مناسب ترين و موثرترين راه تشخيص داد ه شده است نام برد.در اين روشها جمع آوري اطلاعات نقش مهم و اساسي ايفا مي نمايد. در اين مقاله سعي شده است ابتدا به علل موثر در بهبود كيفيت محصولات صنعتي اشاره شود، سپس به اهميت كنترل كيفيت و اهداف آن پرداخته شود و آنگاه روشهايي عملي جهت بهبود كيفيت محصولات توليدي ارائه گردد.بهره وری استفاده بهينه از منابع سازمان بمنظور رسيدن به اهداف كارا و اثربخش، در چارچوب يك نظام ارزشي مورد قبول مي باشد. ساماندهی و مدیریت فضای عملیاتی (رفتاری)، مهم‌ترین عامل در رسیدن به بهره‌وری است. منابع، مهارتها و ویژگی هایی از سازمان ها در صنعت که برای موفقیت در بازار لازم و ضروری هستند عوامل کلیدی موفقیت می باشند. تجزيه و تحليل عوامل شكست و آثار آن FMEA ناميده مي شود. FMEA يك تكنيك مهندسي است كه به منظور مشخص كردن و حذف خطاها، مشكلات و اشتباهات بالقوه موجود سيستم ، فرايند توليد و ارائه خدمت، قبل از وقوع ، در نزد مشتري ، بكار برده مي‌شود. این روش در سالیان اخیر در سازمانها و صنایع مختلف بسیار به کار گرفته شده و نتیجه داده است.
کلمات کلیدی : کیفیت , بهره وری , صنعت , شکست صنعت , عوامل موفقیت , جبران شکست

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه کیفیت و نوع بهره وری در صنعت تولید ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 208
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: شبکه های کامپیوتری 
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 247
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده وسازمانها وموسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند . هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط وسیاست های هر سازمان ، طراحی وپیاده سازی گردد. در واقع شبکه های کامپیوتری زیر ساخت های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛در صورتیکه این زیر ساختها به درستی طراحی نشوند، در زمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش آمده و باید هزینه های زیادی به منظور نگهداری شبکه وتطبیق آن با خواسته های مورد نظر صرف شود.
در زمان طراحی یک شبکه سوالات متعددی مطرح می شود:
-برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟
-چه پارامترهایی را باید در نظر گرفت ؟
-هدف از برپاسازی شبکه چیست ؟
- انتظار کاربران از شبکه چیست ؟
- آیا شبکه موجود ارتقاء می باید ویا یک شبکه از ابتدا طراحی می شود؟
-چه سرویس ها و خدماتی برروی شبکه ارائه خواهد شد؟
 بطور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری ، ابتدا باید خواسته ها شناسایی وتحلیل شوند، مثلا در یک کتابخانه چرا قصد ایجاد یک شبکه را داریم واین شبکه باید چه سرویس ها وخدماتی را ارائه نماید؛ برای تامین سرویس ها وخدمات مورد نظر اکثریت کاربران ، چه اقداماتی باید انجام داد ؛ مسائلی چون پروتکل مورد نظر برای استفاده از شبکه ، سرعت شبکه واز همه مهمتر مسائل امنیتی شبکه ، هریک از اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سعی شده است پس از ارائه تعاریف اولیه ، مطالبی پیرامون کاربردهای عملی آن نیز ارائه شود تا  در تصمیم گیری بهتر یاری کند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی شبکه های کامپیوتری ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">