دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 265
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی و تعمیر دستگاه تست کشش
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 43
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با توجه به آشنایی انسان از گذشته های دور با مواد ودستیابی تدریجی به نحوه ی استفاده از آن و نحوه ی اعمال تغییرات به نحو مطلوب برای استفاده بیشتر از آن،همیشه یافتن راهی برای پیش بینی رفتارمواد وقطعات در مقابل اعمال نیروها وقرار گرفتن در موقعیت های مختلف برای انسان ها مهم والبته مفید بوده است.در همین راستا آشنایی با استحکام مواد وآلیاژها وفلزات مختلف در موقعیت های مختلف اعمال نیروها وتغییرات در ابعاد آنها انسان ها را بر آن داشت تا به انجام آزمایش های مختلف و تعریف کمیت های مربوط به این آزمایش ها مواد را دسته بندی کنند.یکی از این آزمایش ها تست کشش مواد مختلف می باشد که از گذشته تا کنون به انواع وشکل های مختلفی انجام گرفته است.دستگاه ها و وسایل مربوط به این تست و سایر تست ها از قبیل تست فشار،خمش،خستگی و غیره...نیز روز به روز پیشرفته تر شده و دقت وسرعت آنها نیزافزایش یافته است.در این تحقیق سعی شده است خواننده با انواع ومکانیزم و کاربرد های این دستگاه(tensile test machine)آشنا شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی ساختمان و تعمیر دستگاه تست کشش ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 205
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی و تعمیر دستگاه تست کرنش سنج
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 46
همراه با یک فایل پاورپوینت 30 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
نخست ، کرنش عمودی  در یک عضو ا بر حسب تغییر شکل عضو در واحد طول تعریف خواهیم کرد. با رسم منحنی تنش   نسبت به کرنش   ، وقتی بار وارد شده ، بر عضو را افزایش دهیم ، نمودار تنش – کرنش را برای آن ماده به کار رفته به دست می آوریم. از چنین نموداری می توانیم بعضی از خواص مهم آن ماده ، مانند مدول کشسانی و شکنندگی(تردی) یا شکل پذیری آن را تعیین کنیم .
از نمودار تنش – کرنش ، همچنین می توان تعیین کرد که آیا کرنشها در یک نمونه ، پس از برداشتن بار از بین خواهد رفت- که در چنین حالتی رفتار ماده را کشسانی می نامند- یا مانایی دائم یا تغییر شکل پلاستیک (مومسان) دارد (بخش 6.2) .
ثابتهای مشخصه دیگری برای مصالح به کار رفته بیان خواهیم کرد، یعنی موادی با خواص مکانیکی مستقل در جهتی که نشان داده می شود. آنها شامل نسبت پواسون، که کرنش محوری و عرضی را به هم مربوط می کند ، مدول کپه ای (حجمی) ، که مشخص کننده تغییر حجم یک ماده تحت فشار هیدروستاتیکی است ، و مدول صلابت که مولفه های تنش برشی و کرنش برشی را به هم مربوط می کند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی و تعمیر دستگاه تست کرنش سنج ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 199
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی و مطالعه لوله های غیر فلزی و نانو لوله ها در صنایع شیمیایی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 100
همراه با یک فایل پاورپوینت 33 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مسئله خوردگي در ابتداي كشف لوله مهم نبوده . ابتدايي ترين خطوط لوله براي انتقال آب از يك نوع لوله طبيعي مانند ني استفاده مي شده است . در 500 سال قبل از ميلاد يوناني ها از لوله هاي طبيعي براي انتقال آب استفاده كرده اند و سپس مصريها در چهارقرن  قبل از ميلاد توسط كانال آب را از رودخانه نيل به خارج منتقل نمودند . 
اولين مواد سازنده لوله ها توسط چيني ها براي انتقال گاز براي روشنايي استفاده شد از جنسBAMBOO  بود چينيها بعد از اينكه متوجه شدند كه لوله ها نشت دارند  آ نها را با موم پوشش دادند 
اولين كارخانه اي كه لوله را به صورت تجاري توليد نمود 200 سال قبل در اروپا بود در آن موقع CAST+IRON  براي انتقال آب فاضلاب شهري استفاده مي شد اولين لوله فولادي براي حمل آب در سال 1800 در آمريكا به كار برده شد براي سالهاي متمادي CAST+IRON  و STEEL  تنها مواد ساخت لوله حمل سيالات بودند . 
در زمان انقلاب صنعتي كه صنايع شيميايي نيز دچار تغييرات شدند براي مشكل خوردگي چندين آلياژ فلزي مصرف شدند پس از شروع ارائه آلياژ فلزي لوله هاي پليمري نيز وارد بازار شده اند . 
امروز اصلي ترين مسئله طراحان خطوط لوله انتخاب صحيح لوله با مواد ضد خوردگي جهت حمل سيالات گوناگون مي باشد خواص فيزيكي و مكانيكي و همچنين نوع خوردگي در محل و سيال پارامترهاي تعيين اين انتخاب كننده هستند . 
لوله هاي فايبر گلاس در سال 1948 عرضه شده اند ابتدايي ترين كاربرد ها براي لوله كشي فايبر گلاس و همچنين يكي از وسيعترين نواحي بكار رفته براي اين محصول ، در صنعت نفت مي باشد . لوله هاي فايبر گلاس به عنوان يك جنس مقاوم در برابر پوسيدگي و مقرون به صرفه به جاي آهن آلات حفاظت شده ،‌آهن ضد زنگ ،‌و ديگر فلزات كم نظير تر انتخاب شده بود . خطوط توليد تاكاربرد هاي روز افزون فشار بالا و لوله كشي هاي تونلي همراه اتصالات مسير هاي پر پيچ و خم گسترش و توسعه يافت . در اواخر دهه 1950 ، لوله هايي با قطر هاي بزرگتر قابل دسترسي گشت و لوله هاي فايبر گلاس به خاطر ويژگي هاي مقاومت در برابر پوسيدگي نهايي اش به طور گسترده اي در صنايع فرآيند هاي شيميايي به كار مي رفت .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی لوله های غیر فلزی و نانو لوله ها در صنایع شیمیایی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 199
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی کارآیی نیروگاههای انرژی های تجدید پذیر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 75
همراه با یک فایل پاورپوینت 35 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
به منظور درک موقعیت انرژیهای تجدیدپذیر، لازم است تا نگاهی به تقاضای برق موجود بیاندازیم. امروزه یک سوم جهان (بیش از دو میلیارد نفر) هیچگونه دسترسی به برق ندارند ( و یک میلیارد نفر دیگر کمتر از 5 ساعت در روز برق دارند) و شکاف بین کشورهای صنعتی و کشورهای در حال توسعه به شکل باور نکردنی در حال افزایش است. نگرانی های زیست محیطی، تغییرات جدی را در رفتارها برای یک تحول واقعی بسوی « پیشرفت قابل تحمل» و بنابراین، بسوی پیشرفت انرژیهای تجدیدپذیر طلب می کند.
آمار ، نیاز به توسعه انرژیهای تجدیدپذیر و تمیز را به دلایل زیر مشخص می نماید :
- فراهم کردن برق برای کشورهای در حال توسعه، مخصوصاً در مناطق دوردست و در جاهاییکه باد، خورشید ، زیست توده و انرژی زمین گرمایی به وسعت در دسترس می‌باشد؛
- محافظت از محیط زیست، مخصوصاً در دوره های دفع کم آلوده کننده ها، گازهای گلخانه ای، بویژه در زمینه تغییرات آب و هوایی ؛
- حفظ منابع انرژی فسیلی؛
در این رابطه ، کشورهای به اصطلاح « توسعه یافته»، که همزمان بزرگترین مصرف کننده برق و بزرگترین آلوده کننده می باشند، این مسئولیت را دارند که طلایه دار پیشرفت انرژیهای ارزان و تمیز باشند.
اگرچه منابع انرژی تجدیدپذیر (RES) در تولید جهانی نسبتاً حاشیه ای هستند ( بجز زیست توده و برق آبی، که اینجا مورد بررسی نیستند) ، توسعه آنها برای انرژی باد و PV خورشیدی مهم است، بخاطر اینکه میانگین نرخ رشد سالیانه آنها تقریباً 25 تا 30 درصد است. ایالت متحده آمریکا، ژاپن و اروپا ( بویژه آلمان، ایتالیا و دانمارک) کشورهای پیشرو هستند، اما کشورهای در حال توسعه نظیر هند، مکزیک و برزیل تلاش مهمی در توسعه منابع انرژیهای نو (RES) انجام می دهند.
تذکر مهم : اسامی و تعاریف تعدادی از شاخصها می تواند معانی مختلفی داشته باشد، تعاریفی نظیر : « فاکتور ظرفیت» ، « فاکتور قابلیت» ، « فاکتور بار» و ...

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی نیروگاههای انرژی های تجدید پذیر ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: دستگاه های سوخت گیری CNG خانگی برای خودروها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 65
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
همانطور که می دانید جایگاههای سوخت گیری CNG به دو دسته  کلی ، جایگاههای سوخت گیری سریع و جایگاههای سوخت گیری آرام تقسیم می شوند و ما در این پایان نامه قصد معرفی و تشریح جایگاههای سوخت گیری آرام را داریم اما از آنجا که این دو مبحث به یکدیگر مرتبط بوده و اساساً در کشور ما جایگاههای سوخت گیری سریع شناخته شده و مورد استفاده هستند و به وجود آمدن جایگاههای سوخت گیری آرام نشأت گرفته از وجود جایگاههای سوخت گیری سریع می باشد ما هم ابتدا به بررسی و تشریح جایگاههای سوخت گیری CNG سریع پرداخته و در نهایت با اساس کار و جزئیات دستگاههای سوخت گیری CNG خانگی یا جایگاههای سوخت گیری آرام آشنا خواهیم شد .
به علت خواص احترق خیلی عالی گاز طبیعی ایمنی و ارزانی این سوخت استفاده از ان در صنایع به ویژه صنایع خودروسازی  بسیار حائز اهمیت است. بنابراین با توجه به نیاز تکنولوزی روز می توان با بررسی کامل سیستم سوخت رسانی CNG  و نحوه کارکرد خودروهای گاز طبیعی  در جهت بهبود این سیستم و پیشرفت و توسعه روز افزون ان در کشور گام برداشت. تجهیزات عمده این سیستم شامل درایر ، کمپرسور، مخازن و دستگاه توزیع کننده می باشد. این تجهیزات  با کنترل دقیق از طریق PLCو عوامل دیگر انتقال ایمن گاز به خودرو را بدون استفاده از هیچ پمپی و با استفاده از اختلاف فشار به وجود امده بین مخازن ذخیره جایگاه و مخزن خودرو انجام می دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی دستگاه های سوخت گیری CNG خانگی برای خودروها ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 203
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بهینه سازی قطر حوضچه در یاتاقان هیدرواستاتیک به روش الگوریتم ژنتیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 51
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
نيروي اصطكاك علي الرغم فوايدي كه در برخي موارد براي انسان داشته است در مواردي هم بعنوان مانع در سر راه انسان بوده و باعث اتلاف مقدار بسيار زيادي از انرژي مي شود. بطور مثال از حرارت ناشي از سوخت در خودرو 35 درصد از طريق سيستم اگزوز و 33 درصد از طريق آب و 7 درصد از طريق انتشار در هوا به بيرون از سيستم منتقل مي شود و تنها 25 درصد از كل حرارت توليد شده براي انجام كار مفيد باقي مي ماند كه همه اين هدر رفتن انرژي حرارت ناشي از وجود اصطكاك در بخشهاي مختلف خودرو مي باشد.
در تكيه گاه شفت بروي ديواره ها نيز نيروي اصطكاك بين شفت و ديواره باعث اتلاف انرژي مي گردد. بمنظور كاهش اصطكاك در تكيه گاه شفتهاي دوار از ياتاقانها استفاده مي شود. در يك تعريف كلي به هر تكيه گاهي كه اصطكاك را كاهش دهد ياتاقان مي گويند. در واقع نيروي اصطكاك مزاحم كار تكيه گاهي ياتاقان مي باشد.
يافتن روشهاي مناسب براي غلبه بر اصطكاك از دير باز در سرلوحه كارهاي بشر بوده است. بيشتر افراد از چرخ بعنوان بزرگترين اختراع در طول اعصار ياد مي كنند، در صورتيكه اين چنين نيست. بلكه نوآوري واقعي در قراردادن محور چرخ در ياتاقان (تكيه گاه مدور) شكل گرفت. مداركي دال بر استفاده از سطوح مدور براي كاهش نيروي لازم بمنظور جابجايي اجسام سنگين در زمانهاي قديم وجود دارد. براي مثال مصريان از الوار (تنه درخت) استفاده مي كردند. ياتاقان هايي كه با چرخ ها و محورهاي اوليه به كار مي رفت، از نوع محوري بود كه در آنها محور با لقي اندكي درون سوراخ ياتاقان قرار مي گيرد.
در هر حال اختراع چرخ پديده مهمي بوده است ولي اين ياتاقانها بودند كه باعث چرخش اجسام مي شوند. در ابتدا رومي ها، بلبيرينگ ضد اصطكاك اوليه را در دوران حضرت مسيح (ع) بكار مي بردند. باقيمانده هاي يك كشتي رومي در درياچه «نمي» حكايت از وجود سه نوع اوليه بلبيرينگ يعني كروي، استوانه اي و مخروطي (شيبدار) داشت، هر چند در اين جستجو مورد استفاده آنها نامشخص ماند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بهینه سازی قطر حوضچه در یاتاقان به روش الگوریتم ژنتیک ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی سوپر آلیاژها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 145
همراه با یک فایل پاورپوینت 35 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
طراحان نیاز فراوانی به مواد مستحکم تر و مقاوم تر در برابر خوردگی دارند . فولادهای زنگ نزن توسعه داده شده و به کار رفته در دهه های دوم و سوم قرن بیستم میلادی ، نقطۀ شروعی برای برآورده شدن خواسته های مهندسی در دماهای بالا بودند . بعداً  معلوم شد که این مواد تحت این شرایط دارای استحکام محدودی هستند . جامعۀ متالورژی با توجه به نیازهای افزون بوجود آمده ، با ساخت جایگزین فولاد زنگ نزن که سوپرآلیاژ نامیده شد به این تقاضا پاسخ داد . البته قبل از سوپرآلیاژها مواد اصلاح شه پایه آهن به وجود آمدند ، که بعدها نام سوپر آلیاژ به خود گرفتند . 
در این مقاله به مواد مختلف پیرامون سوپر آلیاژ ها از جمله موارد زیر خواهیم پرداخت.
1- سوپر آلیاژها در دمای بالا
2- انتخاب سوپرآلیاژها
3- متالورژی سوپر آلیاژها
4- ذوب و تبدیل سوپر آلیاژها
5- ریخته گری دقیق سوپر آلیاژها
6- آهنگری و شکل دهی سوپر آلیاژها
7- فرآیند متالورژی پودرسوپر آلیاژها
8- فن آوری و روش اتصال و ماشینکاری سوپر آلیاژها
9- تمیز کاری و عملیات نهایی سوپر آلیاژها
10- ارتباط بین ساختار و خواص سوپر آلیاژها
11- خوردگی و حفاظت سوپر آلیاژها

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی سوپر آلیاژها ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 194
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: دینامیک سیالات و تست کارآیی در تربوماشین ها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 85
همراه با یک فایل پاورپوینت 39 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.
هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.
وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است،  SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.
اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.
بهبودهای چشمگیری که در کارایی حاصل خواهد شد، نتیجه ای از بکار بردن اجزایی است که دارای خواص آیرودینامیکی پیشرفته ای هستند. این اجزا دارای پیچیدگی بسیار بیشتری نسبت به انواع قبلی خود هستند که شامل درجه بالاتر سه بعدی بودن، هم در قطعه و هم در شکل مسیر جریان می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی دینامیک سیالات در تربوماشین ها ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 259
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خودروهای گاز سوز NGV
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تاکنون مهمترين و معمول ترين سوخت جهت استفاده در سرويس هاي حمل و نقل، در بسياري از کشورهاي دنيا بنزين و گازوئيل بوده است . اتومبيل هايي که سوخت بنزين يا گازوئيل مصرف مي کنند موجب انتشار مواد مضر و آلاينده با ترکيبات شيميايي پيچيده مي شوند . با آنکه تمهيدات مختلف جهت کاهش آلودگي اعم از برنامه هاي معاينه فني خودورها يا نصب سيستم هاي کنترل انتشار آلاينده در اگزوز خودروها در کشورهاي پيشرفته بکار گرفته شده، ليکن اين برنامه ها در شهرهاي بزرگ مسئله توليد اوزون و ساير آلاينده ها را به حد کافي کاهش نداده است.
وقتي سوختهاي فسيلي با ترکيب هيدروکربورهاي مختلف بطور کامل مي سوزد يعني با اکسيژن موجود در هوا ترکيب مي شود، توليد دي اکسيد کربن و آب مي کند . حال اگر عمل سوختن کامل نباشد، بجاي مقداري از دي اکسيد کربن (CO2) منواکسيد کربن CO)) توليد مي شود که ماده اي بسيار سمي و خطرناک است .
همچنين برخي از اتمهاي کربن موجود در ترکيبات سوخت به صورت نسوخته و ذرات جامد کربن روي هم انباشته شده، همراه هيدروکربورهاي نسوخته از اگزوز اتومبيل ها به صورت دوده خارج مي شود . 
هيدروکربورهاي نسوخته نيز به مراه مقاديري از سوخت که پيش از ورود به موتور تبخير شده و به هوا منتشر   مي شود در مجاورت نور خورشيد با ترکيبات اکسيدهاي نيتروژن حاصل از عمل احتراق در موتور، ترکيب شده و توليد اوزون مي کند . اوزون اگرچه در لايه استراتوسفر مانع از عبور نور ماوراي بنفش و رسيدن آن به سمت زمين مي شود ليکن در سطح زمين از مهمترين عوامل ايجاد مه دودشيميايي SMOG)) و توليد کننده مواد سمي مضر براي سلامتي انسان محسوب مي گردد. در اين راستا، سوختهاي پاک داراي خواص فيزيکي و شيميايي ذاتي هستند که آنها را پاک تر از بنزين با ساختار و ترکيبات فعلي در عمل احتراق مي نمايد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خودروهای گاز سوز NGV ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 194
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خواص سیال و مفاهیم آن
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه به معرفی برخی مفاهیم اساسی در مورد سیالات می پردازیم. مکانیک سیالات نیوتونی علم بررسی حرکت دسته ی خاصی از مواد است که در جریان برشی بین دو صفحه موازی از خود پاسخ یکسانی را نشان میدهند. علم مزبور هم شامل مباحث سینماتیکی و هم دینامیکی است. این علم متنوع است و بستگی به نوع جریان دارد.در جریان داخلی ( مثال: جریان در لوله ) این علم بدنبال برقراری ارتباط بین افت و خواص سیال (ویسکوزیته، دانسیته ...) پارامترهای هندسی (قطر لوله ، زبری...) و دبی می باشد. در جریان خارجی (مثال جریان در اطراف ایرفویل) علم مزبور بدنبال برقراری ارتباط بین نیروهای ایرودینامیکی ( درگ و لیفت) و خواص سیال ( ویسکوزیته دانستیه...) پارامترهای هندسی (ضخامت ، وتر ، زبری...) و سرعت جریان آزاد است. برای رسیدن به اهداف مزبور، علم مکانیک سیالات از قوانین طبیعت ( بقای جرم ، ممنتوم و انرژی) کمک میگیرد و با این فرض اساسی که سیال ماده ای پوسته است ( به عبارت دیگر ، با چشم پوشی از ساختار ذره ای سیال ) سعی در بدست آوردن یکسری معادلات می کند که حاکم جریان بر جریان می باشند به طوریکه با حل این معاد لات بتوان به اهداف فوق الذکر رسید. یک سیال همچون سایر مواد دارای خواص متعددی است. از بین این خواص ، برخی از آنها در علم مکانیک سیالات و برخی دیگر در سایر علوم حائز اهمیت می باشند. در این درس به تعریف این خواص خواهیم پرداخت. برای سادگی ، خواص مزبور را به دو دسته خواص فرعی ( شامل مدول الاستیسیته ، سرعت صوت ، ضریب انبساط حرارتی ، فشار بخار ، دانسیته) و خواص اصلی ( شامل ویسکوزیته کشش سطحی و فشار ) تقسیم بندی می نماییم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خواص سیال و مفاهیم آن ,

تعداد صفحات : 166


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">