دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 199
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 68
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در مراجع و کتب متداول مکانیک پرواز، معادلات حرکت هواپیما عمومآ با فرض صلبیت سازه هواپیما بدست می آیند و از اثرات انعطاف پذیری سازه صرف نظر می گردد. در مواردی که فرکانسهای طبیعی دینامیک هواپیما با فرض صلبیت، اختلاف زیادی با فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه داشته باشند فرض صلبیت جهت تحلیل دینامیکی هواپیما تا حد قابل قبولی با واقعیت سازگار خواهد بود. اما با افزایش انعطاف پذیری سازه و کاهش فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه این اختلاف کاهش یافته و فرض صلبیت سازه دیگر قابل قبول نخواهد بود. این امر متخصصین این رشته را بر آن داشته است که در بدست آوردن معادلات حرکت هواپیما، انعطاف پذیری سازه را نیز مد نظر قرار دهند.
با ساخت هواپیماهای بزرگتر با بدنه طویل و دهانه بال بسیار بیشتر در دهه پنجاه میلادی و نیز بکارگیری موتور جت و افزایش سرعت هواپیماها مشکلات متعددی که بعضآ منجر به سوانح مرگباری گردید، پدیدار گشت. همچنین بکارگیری آلیاژهای جدید و مواد مرکب نوظهور در سالهای بعد باعث افزایش چشمگیر انعطاف پذیری سازه گردید؛ به گونه ای که عدم در نظر گرفتن انعطاف پذیری سازه در هواپیماهای با سرعت زیر صوت و گذر صوت بزرگ و نیز جنگنده های مافوق صوت نه تنها باعث کاهش دقت و صحت تحلیلها می گردید، بلکه  نتایجی کاملآ نادرست را در اختیار تحلیل گران قرار می داد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 197
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات نرم افزار
عنوان کامل: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي  چندراهه ورودي موتورخودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 143
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:

مهندسين خودرو، شبيه‌سازي را به عنوان يك ابزار واجب يافتند، كه بسيار موثر و با ارزش بود  و باعث پيشرفته شدن سيستم‌هاي كنترلي شد.
سیمولینک همچون يك ابزار طراحي استاندارد می باشدکه مزيت آن، قابل انعطاف بود آن ، دقت آن و ظرفيت‌هاي شبيه‌سازي آن مي‌باشد.يكي از نتايج طراحي باز سيستم‌ها در سیمولینک این است که سيمولنيك به مهندسين اجازه مي‌دهد كه يك منبعي از جعبه‌هاي انتخابي را درست كنند ، كه هر كدام از اين جعبه‌ها مي‌توانند براي يكديگر استفاده  شوند.
بوسيله مشترك كردن يك سري از منابع و ابزارها، مهندسين مي‌توانند در گروههاي كاري جدا از هم با يكديگر فعاليت كرده و يك سيستم مهندسي كاملا درست را بوجود آورند. به علاوه براي گرفتن يك كاركرد موثر بوسيله سيمولينك، در پروژه طراحي، مي‌توان از Stateflow استفاده كرد، كه اين سيستم يك ابزار فعل و انفعالي مي‌باشد، كه قادر است مدل و شبيه‌سازي را به صورت يك مجموعه كاملا واكنشي در آورد.
stateflow به مهندس اجازه مي‌دهد تا مجموعه هاي خشك و غير قابل همخواني با سيمولنيك را به صورت يك سيستم پيوسته در يك مجموعه گرافيكي بوجود آورد و قوانين منطقي نيز در مدل حاكم باشد.
اين كتاب با ارائه نه مثل از سيستم‌هاي مورد استفاده در خودرو، قدرت سيمولنيك و stateflow را در شتاب دادن و آسان كردن پروسه طراحي، نشان مي‌دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی کاربرد نرم افزار MATLAB در خودرو ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 215
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از همان روزهای اولیه ساخت اتومبیل و حتی قبل از آن ، در زمانی که اسب‏ها گاری را می‏کشیدند ، به خوبی معلوم و مشخص بود که ناهمواری‏های سطح جاده برای مسافران نامناسب است و باید این ناهمواری‏ها و مسافران از یکدیگر جدا می شدند.
این جداسازی خیلی بیشتر از یک مسئله فقط درباره راحتی است. دست اندازهای پی در پی و گودال‏های سطح جاده که سبب تکان خوردن و وارد شدن یک‏سری نیرو‏های عمودی به اتومبیل می شوند با افزایش نسبی سرعت اتومبیل نیز تغییر می کنند. با سرعت‏های بالایی که امروزه به آنها دسترسی داریم، مجموع این ضربات متوالی برای مسافران و همچنین قطعات و قسمتهای مکانیکی اتومبیل تحمل ناپذیر خواهند بود. در ضمن این تکانها مشکلاتی را برای کنترل اتومبیل نیز ایجاد می کند.در نتیجه ، یک نیروی کششی میانی بین بدنه و چرخها وجود خواهد داشت.
لرزش‏هاي پي در پي بدنه خودرو سبب خستگي راننده  و سرنشينان مي‏شود. در پي آن كارايي و بازدهي رانندگي و عمر مفيد خودرو كاهش يافته و سلامتي انسان به خطر مي‏افتد، بنابراين مدل‏سازي مود سواري خودرو به‏سازي پاسخ لرزشي آن با بهره از ميراينده‏هاي ارتعاشي از ديدگاه‏هاي مهم در طراحي خودرو بوده كه آسايش سرنشين، افزايش دوام خودرو، ايمني و افزايش كنترل خودرو را به دنبال دارد.
خاصيت ميرايش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضي از اغتشاشات حركت در خودرو و حفظ بعضي ويژگي‏هاي مناسب جهت ايمني، از ويژگي‏هاي مناسب مكانيكي است كه انجام آن با يك وسيله مكانيكي امكان‏پذير است. مجموعه مشخصي كه فراهم‏گر هدف بالاست، سيستم تعليق نام دارد. اين مجموعه قلمرو وسيعي را با خواص و وظايف متفاوت در بردارد.
نقش سيستم تعليق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستاي X وY و Z ) و فراهم كردن حركات خطي و زاويه‏اي مناسب آن است. نيز چرخ‏ها را به صورت تكيه‏گاهي امن در زير خودرو نگاه مي‏دارد به گونه‏اي كه چرخ‏ها توان مهار سازي نيروهاي اعمالي به خودرو (گرانش، گريز از مركز، نيروهاي رانشي و ترمزي و ... ) را داشته باشند. ويژگي‏هاي سختي و ميرايي تعليق بايستي چنان برگزيده شوند كه پايداري و آسايش خودرو تأمين گردد.
براي پي بردن به جايگاه سيستم تعليق، خودرو را در سه حالت زير در نظر مي‏گيريم :
•بي تعليق : بدون سيستم تعليق، تاير و بدنه معلق مي‏باشند در نتيجه هر ناهمواري در سطح جاده، به سرنشينان خودرو منقل خواهد شد.
•با تعليق و بي لرزه‏گير:‌ در اين حالت تاير به زمين چسبيده ولي بدنه معلق مي‏باشد. در نتيجه بدنه خودرو به طور مداوم به بالا و پايين نوسان مي‏كند.
•با تعليق و با لرزه‏گير : در اين حالت تاير و بدنه به زمين چسبيده است و لرزه‏گير، نوسانات فنر را دفع مي‏نمايد؛ چرخ‏ها به راحتي به بالا و پايين حركت كرده و پايداري، اطمينان و راحتي خودرو را در پي خواهد داشت.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 199
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این کمپرسورها شامل یک محور مدور با چندین تیغه بوده که در داخل یک پوسته بیضی شکل می گردند. قسمتی از این پوسته توسط مایعی که معمولا آب می باشد پر می شود. هنگامیکه محور می گردد، تیغه ها به شکل یک تعدادی سطل در می آیند. در هنگام چرخش محور ، سطلهای ایجاد شده توسط پره ها، مایع را به همراه روتور حمل می کنند. چون سیال در محیط پوسته ادامه مسیر می دهد، سیال متناوبا فضای بین تیغه ها را پر و خالی می کند. هنگامیکه سیال این فضا را ترک می کند، گاز از دهانه ی ورودی به داخل محفظه محور کشیده می شود. در حالیکه محور به گردش خود ادامه می دهد،سیال به داخل محفظه محور برگشته و حجم داخل محفظه کاهش می یابد. در هنگامیکه حجم کاهش یافت آنگاه فشار گاز افزایش می یابد. در هنگامیکه محفظه محور از جلوی دهانه خروجی عبور می کند، گاز فشرده شده به داخل یک جداکننده مایع/گاز ریخته شده و سپس از آنجا به داخل سیستم فرآیند فرستاده می شود. در شکل 2-5 یک نمونه کمپرسور رینگ مایع نشان داده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 203
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی دستگاه EGR
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
- EGR چیست ؟
EGR مخفف کلمات لاتین زیر می باشد :
Exhaust Gas Recirculation
و به معنای بازگشت یا چرخش مجدد گازهای خروجی اگزوز می باشد. در حقیقت سیستمی است که سبب بازگشت مقداری از گازهای اگزوز٬ به داخل موتور و محفظه سیلندر می شود.
1-1- EGR چه سودی دارد :
همان طور که می دانید با روشن شدن موتور و شروع به کار اتومبیل٬ از خروجی موتور یا همان اگزوز گازهای آلاینده ای وارد اتمسفر می شوند و هر چقدر هم که موتور با شرایط ایده آل کار کند باز هم حجم زیادی از این گازها وارد محیط اطراف می شوند٬ که شامل دی اکسید کربن(CO2)مونو اکسید کربن(CO)و اکسیدهای نیتروژن(NOx) هستند.
در این بین اکسیدهای نیتروژن از خطرناک ترین گازهای آلوده کننده محیط زیست به شمار می آیند و البته فقط در دماهای بسیار بالا قابلیت تولید دارند و مرز حرارتی تولید این اکسیدها حدود ۲۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد . مسلم است که با گذشت زمان و کار کردن موتور دمای اتاقک احتراق بالا و بالاتر رفته و خصوصا در شرایط تحت بار٬ از مرز ۲۵۰۰ درجه نیز می گذرد و سبب تولید حجم قابل توجهی از اکسیدهای نیتروژن می شود که به راحتی وارد فضای اطراف می شوند. سیستم egr با وارد کردن درصدی(حدود ۵ تا ۱۰ درصد) از گاز خروجی موتور-که شامل حجم زیادی دی اکسید کربن می باشد-به منیفولد ورودی و از آن جا به داخل محفظه انفجار٬ سبب کاهش دمای آن شده و آن را زیر ۲۵۰۰ درجه نگاه می دارد. پس با این روش به راحتی تولید اکسیدهای خطرناک نیتروژن را کنترل نموده و به عدم آلودگی محیط زیست کمک شایانی می نماید.
اما این کاهش دما چگونه صورت می گیرد : همان طور که می دانید هر چقدر حجم مخلوط سوخت و هوا در سیلندر٬ یا به عبارت دیگر حجم محفظه احتراق بیش تر باشد انفجار بزرگ تری صورت گرفته و گازهای بیش تری تولید شده و دما بالاتر می رود.  پس اگر بتوان حجم محفظه احتراق را به روشی کوچک کرد  دما کمتر بالا می رود این کار در سیستم EGR با وارد کردن مقداری گاز سوخته موتور که بیش تر شامل CO2 است٬ انجام می شود و حجم موثر محفظه را اندکی کاهش داده و سبب کنترل دما می شود. در ضمن اندکی CO ورودی نیز امکان ترکیب مجدد تبدیل شدن به CO2 را می یابند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی دستگاه EGR ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 199
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خنک كن های گريت کولر كلينكر در صنعت سیمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سیمان کالایی ارزان و سنگین  می باشد و مصرف آن وقتی  به صرفه است که محل  تولید ومصرف تا حد امکان به هم نزدیک باشد  در ابتدای ساخت تاسیسات راه آهن مقدار قابل  توجهی سیمان از خارج واردگردید ولی بعد از مدتی تصمیم گرفته شد  یک  کارخانه سیمان با توجه به تحقیقات و مطالعات اولیه زمین شناسی در هفت  کیلومتری جنوب  تهران درنزدیکی  کوه بی بی شهر بانو احداث گردد و در سالهای بعد با توجه به اینکه مردم از این محصو ل استقبال  می کردند کارخانه های با  ظرفیت چند برابر کارخانه اول که معادل  صد تن در  روز بود احداث گردید و هم اکنون  نیز در سال چندین کارخانه با ظرفیت های حدود چهار هزار تن در روز راه اندازی می شود .ساخت سیمان به چهار روش صورت می گیرد . که این روشها عبارتند از :
1- روش تر 
2 - روش نیمه تر 
3- روش نیمه خشک 
4- روش خشک 
سه روش اول بدلیل مصرف آب فراوان و مصرف انرژی و سوخت  زیاد و همچنین تولید گازهای گلخانه ای در کشورهای صنعتی کاملا منسوخ شده و در کشور ما به تدریج بر چیده می شود . در این روشها مواد خرد شده به همراه آب در آسیابها ساییده شده و مواد حاصل به صورت دوغاب یا خمیری شکل در روشهای نیمه خشک وارد کوره های دوار جهت پخت می شوند. به واسطه پخت مواد همراه آب نیاز میباشد که طول کوره ها بسیار بلند وسوخت مورد نیاز زیاد و حجم مواد ورودی کم باشد. این کوره ها با ظرفیت های از  100 تا 600  تن     می باشند که به عنوان مثال یک واحد  600 تنی کوره ای به طول 160  نیاز دارد در حالی که در سیستمهای نوین خشک جهت تولید  4000  تن به کوره هایی کمتر از  60  متر نیاز است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خنک كن های گريت کولر كلينكر در صنعت سیمان ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 206
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی طراحی ربات با دو درجه آزادی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه انواع روبات هایی که در دنیا وجود دارند ما را در انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی ، کشاورزی ، تجاری ، خانگی و ... سهل و آسان نموده اند. لذا آنچه که روز به روز در پیشرفت این حرفه یعنی طراحی و ساخت انواع روباتهای صنعتی ، مهم و حیاتی به نظر می آید طراحی و ساخت ابزارهایی است که بتواند خواسته های مورد نیاز بشریت را مرتفع سازد. بنابراین می بینیم که طراحی و ساخت این چنین روباتهایی چقدر برای بشر دارای اهمیت     می باشد .
لذا در این مجموعه ای که شما ملاحظه می فرمائید طراحی یک روبات با دو درجه آزادی در صفحه قائم در نظر گرفته شده است تا با طراحی این چنین روبات هایی بیشتر از قبل آشنا گردیم. روبات مذکوری که در این مجموعه در مورد طراحی آن بحث و گفتگو خواهد شد روباتی است که دارای دو بازو می باشد که برای به حرکت در آوردن از این بازوها نیاز به یک موتور  می باشد که می بایست برای کنترل حرکت بازوهای این روبات از یک کنترل کننده مناسب استفاده شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه طراحی ربات ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 205
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه بررسی نیروگاه های خورشیدی در ایران
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 112
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
خورشيد نه تنها خود منبع عظيم انرژي است، بلكه سرآغاز حيات و منشاء تمام انرژي هاي ديگر است. طبــق برآوردهاي علمي در حــدود 6000 ميليون ســال از تولد اين گوي آتشين مي گذرد و در هر ثانيه 2/4 ميليون تن از جرم خورشيد به انرژي تبديل مي شود. با توجه به وزن خورشيد كه حدود 333 هزار برابر وزن زمين است، اين كره نوراني را مي تــوان بعنوان منبع عظيم انرژي تا 5 ميليارد سال آينده به حساب آورد.
خورشيد عامل و منشاء انرژي هاي گوناگوني است كه در طبيعت موجود مي باشد، از جمله: سوختهاي فسيلي كه در اعماق زمين ذخيره شده اند، انرژي آبشارها و باد، رشد گياهان كه بيشتر حيوانات و انسان براي بقاي خود از آنها استفاده مي كنند، مواد آلي كه قابل تبديل به انرژي حرارتي و مكانيكي هستند، امواج درياها، قدرت جذر و مد كه بر اساس جاذبه و حركت زمين به دور خورشيد و ماه حاصــل مي شود، اينـها همه نمـادهايي از انرژي خورشــيد هستند. 
قطر خورشيد 106× 39/1 كيلومتر است و از گازهايي نظير هيدروژن ( 8/86 درصد) هليوم (3درصد) و 63 عنصر ديگر كه مهمترين آنها اكسيژن، كربن، نئون و نيتروژن است، تشكيل شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی نیروگاه های خورشیدی در ایران ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 202
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: بررسی اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 310
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه که ترجمه فصل یک و سه کتاب لاتین شاسی اتومبیل (اصول مهندسی) تالیف پروفسور جانسن ریمپل و هلمت استول می باشد، به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد.
در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 197
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: مطالعه و بررسی سیستم اگزوز ماشین
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 78
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت خودرو از رشته صنایعی است که در ایجاد ارتباط بین شهرهای مختلف از نظر داد و ستدو تجارت و حمل و نقل کالا و رساندن آنها به نقاط مورد لزوم و حتی مبادلات فرهنگی اهمیت فراوانی دارد . یکی از قسمتهای یک اتو مبیل سیستم اگزوز است .در این تحقیق به برسی و مطالعه سیستم اگزوز خودروهای سواری پرداخته شده است .
سیستم اگزوز دارای قسمت های مختلفی است که هر یک وظیفه ای خاص دارند اما در نگاه کلی وظیفه سیستم اگزوز هدایت گازهای خروجی و مستهلک کردن ضربه های ناشی از فشار متغیر گازهای وارد شده به دستگاه اگزوز را که در موقع باز شدن سوپاپ دود به وجود می آید  دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه مطالعه و بررسی سیستم اگزوز ماشین ,

تعداد صفحات : 166


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">