دولت آزمون‌های استخدامی وزارت نفت و استانداری‌ها را تعیین تکلیف کند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 / 5 / 1393
بازدید : 217
نویسنده : ati

حسینی با یادآوری بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و استانداری‌ها گفت: آرزوی جوانان خوزستانی کسب اشتغال و متواری شدن از دام بیکاری است، اما تنها نیروگاه آن نیروی بومی استخدام نمی‌کند و کشاورزان آن نیز برای تامین آب کشاورزی با مشکل مواجه‌اند، خوزستان همانجایی است که از حداقل امکانات بی‌بهره است و در این چند سال جز شعار از دولتمردان چیزی عایدش نشده است.  

وی ادامه داد: خوزستان همانجایی است که خرمشهر مظلوم، آبادان مقاوم و دشت آزادگان و هویزه پس از ۲۶ سال از جنگ هنوز جنگ زده‌اند، خوزستان همانجایی است که سرزمین‌های کشاورزی آن تشنه‌اند، اما کیلومتر‌ها تونل حفر می‌کنند تا آب به کشاورزان فلات مرکزی ایران برسد.  
 
نماینده مردم اهواز افزود: خوزستان همانجایی است که ماه‌ها از آلودگی هوا و مسمومیت فرزندانش می‌گذرد اما هنوز چرایی و چگونگی این آلودگی معلوم نیست، خوزستان همانجایی است که همه دوستش دارند اما کسی به مطالبات و خواسته‌های مردمش توجهی نمی‌کند.  
 
 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به عنوان نماینده استان خوزستان باید بگویم انتقال آب برای مصارف آشامیدنی تنها سرپوشی برای اجرای طرح‌های مختلف مبدل شده، چرا که اگر قرار بر رفع مشکل آب آشامیدنی است چرا با وجود کارون شهرهای جنوبی استان از آب آشامیدنی سالم و مناسب بی‌بهره‌اند 
 
 نماینده مردم اهواز با یادآوری بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و استانداری‌ها گفت: این افراد از بلاتکلیفی به ستون آمده‌اند، آیا قابل توجیه است که هیچ مقام یا مسئولی خود را موظف به ارائه توضیحات در برابر این متقاضیان کار نمی‌داند؟ آیا مسئولان برای استخدام فرزندان خود نیز اینگونه رفتار می‌کنند؟  
 
حسینی تصریح کرد: به دولت گوشزد می‌کنم تا هر چه زود‌تر تکلیف آزمون‌های استخدامی را مشخص کند تا این متقاضیان هر چه سریع‌تر از بیکاری رهایی یابند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوزستان شناسنامه ایران است، سرزمینی که جانانه و سرافراز ایستاده، اما تنهاست و از وعده‌ها خسته است، پرآب‌ترین استانی که تشنه است، قلب تپنده اقتصاد و انرژی که چراغی به خانه ندارد، اما خوزستان با همه این مشکلات خاری است در چشم دشمنان انقلاب و بی‌شک قربانگاه بد اندیشان و معاندین نظام است، امروزه بر همه دلسوزان اجرایی کشور و تاثیرگذاران در نظام اسلامی فرض و تکلیف است که خوزستان را دریافته و آنرا بسازند.  

 




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: دولت آزمون‌های استخدامی وزارت نفت و استانداری‌ها را تعیین تکلیف کند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">